ادامه تحریم های آمریكا علیه روسیه

ادامه تحریم های آمریكا علیه روسیه به گزارش سنج نیوز، به نقل از ایرنا ركس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریكا كه امروز (یكشنبه) وارد كی یف شده است در دیدار با پترو پوروشنكو رئیس جمهوری اوكراین اعلام كرد: تحریم های وضع شده علیه روسیه همچنان پابرجا می ماند.


تیلرسون كه دو روز پس از انجام نخستین دیدار بین دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین رئیسان جمهوری آمریكا و روسیه و برای اعلام تداوم همگرایی ضدروسی بواشنگتن و كی یف وارد اوكراین شده شده است، هر گونه امكان لغو تحریم ها علیه روسیه را رد كرد.
بنا به اعلام خبرگزاری دولتی اونیان اوكراین، وی در نخستین برنامه این سفر با رئیس جمهوری اوكراین دیدار كرد و گفت: تا زمانی كه مسكو به اقدام ها و كارهای خصمانه خود پایان ندهد، تحریم های آمریكا و اتحادیه اروپا علیه روسیه اجرا خواهد شد.
پس از بروز بحران در اوكراین در سال 2014، جدا شدن شبه جزیره كریمه از این كشور و انضمام به روسیه برپایه نتایج یك همه پرسی، روابط مسكو با واشنگتن، آمریكا، اتحادیه اروپا و پیمان آتلانتیك شمالی (ناتو)، شاهد مجموعه ای از تحریم های ضدروسی، پاسخ های تحریمی متقابل و همچنین صف آرایی های نظامی در شرق شده كه این اختلاف ها در دولت ترامپ هم رو به گسترش است.
1396/04/18
17:43:04
5.0 / 5
5377
تگهای خبر: آمریكا , اخبار روز , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز