معاون آموزش ابتدایی استان سمنان:

۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان است

۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان است به گزارش سنج نیوز، معاون آموزش ابتدایی استان سمنان بابیان این که پانزدهم اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان است، اظهار داشت: این ثبت نام بصورت سامانه اینترنتی است.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، آرزو مرادی نسب ظهر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان ضمن بیان این که زمان ثبت نام کلاس اولی ها از پانزدهم اردیبهشت ماه است، اظهار داشت: والدین می بایست از این تاریخ با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام نمایند.
وی ضمن بیان این که سایت http: //my.medu.ir برای ثبت نام کلاس اولی ها منظور شده است، اضافه کرد: نحوه ثبت نام مراحل سختی ندارد و در این سامانه اینترنتی به آسانی قابل انجام است.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان ضمن بیان این که برای ثبت نام شرط خاصی نیز نیاز نیست، اظهار داشت: تنها شرط برای ثبت نام داشتن شش سال تمام برای کودکان است.
مرادی نسب در ادامه اشاره کرد: نحوه ثبت نام اینطور خواهد بود که والدین بعد از مراجعه به سایت مدرسه مورد نظر را انتخاب و مراحل را انجام می دهند.
وی اضافه کرد: والدین در صورت داشتن هرگونه سوال خاص به سایت یا آموزش ابتدایی ادارات آموزش وپرورش می توانند مراجعه کنند.


منبع:

1403/02/03
15:06:32
5.0 / 5
99
تگهای خبر: آموزش , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز