ستاد جهش تولید محیط زیست محور تشکیل می شود

ستاد جهش تولید محیط زیست محور تشکیل می شود به گزارش سنج نیوز، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در اولین جلسه شورای مدیران اداره کل محیط زیست در سال ۱۴۰۳ خط مشی سال کاری جدید را شرح داد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا حلیاسادات حسینی ضمن اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ همینطور سیاست های موجود در زمینه محیط زیست در حوزه مشارکت های مردمی اظهار داشت: اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، مردمی سازی محیط زیست را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در جهت نامگذاری سالجاری از جانب مقام معظم رهبری از تشکیل ستاد« جهش تولید محیط زیست محور» در این اداره کل اطلاع داد و اظهار داشت: اعضای این ستاد متشکل از شرکتهای دانش بنیان، نهادهای مرتبط، دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و همکاران اداره کل محیط زیست خواهند بود که با ایجاد این ستاد و اقدامات در رابطه با محیط زیست منشاء اتفاقات خیر و اثرگذار در حوزه محیط زیست شهری خواهند شد.

وی در ادامه جلسه به بحث پویایی و انگیزه کاری در محیط کار پرداخت و اظهارکرد: در زمینه سیاست گذاری برنامه های ابلاغی در بدنه شهرداری به مناطق ۲۲ گانه، خلاقیت و نوآوری از ارکان مهم کاری است که می بایست نظارت مستمر و پیگیری برنامه ها ضمیمه این مورد شود تا بیشترین اثرگذاری و نتیجه مطلوب حاصل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، حسینی در انتها جلسه از برگزاری « جشنواره عملکرد محیط زیست شهری» در سال جدید اطلاع داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف ارائه عملکرد محیط زیست شهرداری تهران و تعامل و استفاده از نیروهای مردمی در حوزه محیط زیست برگزار می شود و زمان و جزئیات آن، متعاقبا اعلام میگردد.





منبع:

1403/01/30
16:08:01
5.0 / 5
106
تگهای خبر: روابط , سیاست , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز