سخنگوی كارگزاران: همواره دوستدار سپاه هستیم، انتقاد از روحانی، انتقاد از مردم است، مردم مطالبه كنند

سخنگوی كارگزاران: همواره دوستدار سپاه هستیم، انتقاد از روحانی، انتقاد از مردم است، مردم مطالبه كنند سنج نیوز سخنگوی كارگزاران: همواره دوستدار سپاه هستیم، انتقاد از روحانی، انتقاد از مردم است، مردم مطالبه كنند


سیدحسین مرعشی روز جمعه در دومین گنگره حزب كارگزاران سازندگی شعبه بجنورد تصریح كرد: سپاه باید فراجناحی باشد و هر شخص كه بخواهد سپاه را درگیر جناح ها كند، نه به سپاه خدمت كرده و نه به نفع نظام كار كرده است.
وی با اشاره به اینكه سپاه، نهادی اثرگذار بوده و هست، اضافه كرد: در این میان، نیرویی كه سپاه، ارتش و ایران را حفاظت كرده نیروی مردمی است و این نیرو همواره محور و تعیین كننده بوده و اگر مردم در صحنه نباشند نظام ها و دولت ها ساقط می شوند.
وی در ادامه با اشاره به اینكه مگر می گردد در سیاست كه امر مهم كشور است خسته شد، اظهار نمود: احساس خستگی در سیاست نشانه فرار از مسئولیت است. باید نیرومند و فعال در صحنه باشیم و با تلاش، مشكلات را حل نماییم.
مرعشی با اشاره به برتری نقش مردم نسبت به دولت ها اظهار داشت: مردم در حل مشكلات كارساز و تاثیر گذار بوده اند.
سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی با طرح این پرسش كه آیا دولت ها نقش مهمی در حل مشكلات دارند یا مردم، ادامه داد: به نظر می رسد برای حل مشكلات باید انتظار بیشتری از مردم داشت و مردم در این زمینه تاثیرگذارتر هستند.
وی بیان كرد: احزاب و سیاسیون باید بدانند هر انتقادی كه به نظام و دولت آقای روحانی وارد می شود، انتقاد به خود مردم است و ما اگر متوجه مسئولیت خود باشیم، باید بدانیم آقای روحانی منتخب ما است.
سخنگوی حزب كارگزاران سازندگی اظهار داشت: این طور نیست كه چون انتخاب كردیم، باید مطیع باشیم، مردم باید مطالبه گر باشند و مسئولان را با شمشیر انتقاد قوی كنند.
27215

1397/01/31
21:28:24
5.0 / 5
4433
تگهای خبر: سیاست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز