سرلشكر سلامی:

دشمنان ملت ایران حتی در حداكثر قدرت خود نیز برابر ما كم توان هستند

دشمنان ملت ایران حتی در حداكثر قدرت خود نیز برابر ما كم توان هستند به گزارش سنج نیوز فرمانده كل سپاه دریا را میدانی تعیین كننده در نبرد با مستكبران توصیف و اشاره كرد: دشمنان ملت ایران حتی در حداكثر قدرت خود نیز برابر ما كم توان هستند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سردار سرلشكر پاسدار حسین سلامی فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان كارشناسی پیوسته دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای (مدظله العالی) نیروی دریایی سپاه در زیباكنار از پاسداران جوان بعنوان نهال های باطراوت و پرثمر انقلاب اسلامی یاد كرد و اضافه كرد: پاسداران جوان باید حافظ بیرق مبارزه با مستكبران كه نسل های پیشین در سپاه بلند كردند، باشند.
سلامی با اشاره به اینكه جمهوری اسلامی ایران قله های بسیاری را پیش رو دارد كه باید فتح كند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی پس از چهل سال مبارزه و ایستادگی به این باور حقیقت رسیده است كه می تواند دشمنان خودرا شكست دهد و به فضل الهی جغرافیای مقاومت گسترش یافته است.

وی با اشاره به توفیقات و دستاوردهای ایران اسلامی برابر دشمنان و مستكبران جهانی گفت: مهم ترین دستاورد مقاومت ملت ایران این است كه راه شكست دادن دشمنان را آموخته و اعتماد به نفس كافی برای این اقدام بزرگ را دارد.

فرمانده كل سپاه با اشاره به اینكه دشمنان ملت ایران حتی در حداكثر قدرت خود نیز در مقابل ما كم توان هستند اظهار داشت: با این وجود ما هیچگاه دشمن را دست كم نمی گیریم به این علت كه همواره باید در راه ایستادگی و مقاومت پیشرفت نماییم.

سلامی ایمان و توكل را دو عامل مهم برای غلبه بر دشمنان دانست و اشاره كرد: امروز همه تلاش ما این است كه دشمن را از قلب اسلام دور نماییم.

وی دریا را میدانی تعیین كننده در نبرد با مستكبران توصیف و اشاره كرد: پاسداران جوان نیروی دریایی سپاه باید همواره آماده باشند تا بتوانند از مواضع ملت ایران در دریاها حفاظت كنند.

فرمانده كل سپاه با اشاره به اینكه حضور در میادین دریایی نیازمند آمادگی علمی و جسمی است گفت: توانایی علمی، جسمی و ایمانی سه ضلع موفقیت در میادین جنگ دریایی است.





منبع:

1398/07/17
22:01:22
5.0 / 5
4383
تگهای خبر: ایران , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز