نگرانی جرمی هانت از تاثیر تنش های منطقه بر روند برقراری صلح در یمن

نگرانی جرمی هانت از تاثیر تنش های منطقه بر روند برقراری صلح در یمن سنج نیوز: وزیر امور خارجه انگلیس با ابراز نگرانی نسبت به افزایش تنش در منطقه اظهار داشت كه در مسافرت رئیس جمهور آمریكا به لندن با او درباره این مسئله گفت و گو خواهدنمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا به نوشته روزنامه ایندیپندنت، جرمی هانت وزیر امورخارجه انگلیس در سخنرانی خود در مجلس عوام به مناسبت روز ملی یمن اذعان كرد كه این كشور هم اكنون شاهد یكی از وحشتناك ترین فجایع انسانی در زمان های اخیر است.
هانت در ادامه به بالا رفتن تنش ها میان ایران و آمریكا اشاره نمود و اظهار داشت كه نگران است این وضعیت بر تلاش های طاقت فرسا برای برقراری صلح در یمن تأثیر بگذارد.
او همینطور اظهار داشت كه در جریان سفر قریب الوقوع دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا به انگلیس با او درباره این نگرانی هایش بحث و رایزنی خواهدنمود.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، بعد از آنكه دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا اعلام نمود كه می خواهد صادرات نفت ایران را به صفر برساند و برای تقویت حضور نظامی اش در منطقه یك ناو گروه به خاورمیانه اعزام كرد، تنش ها در منطقه تشدید شده است.
مقامات آمریكایی مدعی اند كه خواستار مذاكره با ایران هستند. این در شرایطی است كه حسن روحانی رئیس جمهوری كشورمان روز سه شنبه مذاكره با آمریكا را رد كرد.
همین طور محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران روز گذشته در یك گفت و گو اشاره كرد: تا زمانی كه آمریكا با عمل كردن به تعهداتش ذیل برجام به ایران احترام نگذارد، بر سر میز مذاكره با دونالد ترامپ نخواهد نشست.



1398/03/02
19:46:01
5.0 / 5
4659
تگهای خبر: آمریكا , ایران , برجام , ترامپ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز