بادامچیان:

برای حل مشكلات ناشی از كرونا، قرارگاه مواسات راه اندازی شود

برای حل مشكلات ناشی از كرونا، قرارگاه مواسات راه اندازی شود به گزارش سنج نیوز دبیركل حزب موتلفه اسلامی با عرضه پیشنهاد راه اندازی ˮقرارگاه مواساتˮ اظهار داشت: از راه این قرارگاه به كارگران و كاركنان مؤسسات غیردولتی كه درآمد محدود داشته یا بیكار شده اند یا مشكلات كارگاه ها و كارخانه ها و فروشندگانی كه گرفتار مشكل شده اند، رسیدگی آبرومندانه و مكفی انجام گیرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، اسدالله بادامچیان در آخر نشست دبیران حزب موتلفه گفت: باتوجه به بیانات مهم رهبر معظم به مناسبت نیمه شعبان و شرایط كنونی جهان و نیاز جهانی به عدالت و اخلاق و مواسات، "انتظار" امیدی برای نجات ملت های جهان از همه مشكلات و نجات از بلای جهانی كرونا دانست كه ان شاءالله با ظهور منجی، جامعه مهدوی تشكیل گردد. جامعه ای كه پر از قسط و عدل توأم با معرفت الهی باشد.
ایشان سپس اضافه كرد: از همراهی و همكاری همه اقشار گوناگون ملت، خصوصاً مجموعه درمانی كشور، تقدیر و تشكر داریم و این نمونه ای از جامعه مهدوی است كه همه باهم در حل مشكلات می كوشند.

بادامچیان با تقدیر از خدمات دبیران حزب مؤتلفه در ارتباط با مقابله كرونا اظهار داشت: به همه خانواده هایی كه عزیزان خویش را از دست داده اند همچون خانواده های اعضای فقید حزب مؤتلفه اسلامی تسلیت عرض می نمایم و از همه اعضاء و مسؤلان مؤتلفه درخواست می نماییم كه در این موقعیت حساس، خدمات خویش را گسترش دهند و در یاری مردم برای حل مشكلات اقتصادی و معیشتی با همكاری با نهادهای خیریه و همیاری مردم برنامه ریزی و اقدام نمایند. بخصوص پیش از ماه مبارك رمضان كه آسودگی خاطر روزه داران تأمین گردد.

وی تاكید كرد: بحمدالله همبستگی اسلامی و ملی كه در ایران برای عبور از بحران اقتصادی و معضل كرونا شاهد می باشیم، حماسه ای بزرگ است كه حاصل اندیشه مهدوی و تربیت مهدوی است.

بادامچیان با تجلیل از كادر درمانی كشور و مدافعین سلامت و تهیه كنندگان دارو، گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد و سپاه و ارتش و بسیج و نیروهای انتظامی اضافه كرد: این یكپارچگی همگانی را قدر بدانیم و آنرا به همه سطوح تسری دهیم.

وی اظهار داشت: همه این جهاد و صمیمیت و خدمت باید در مشكلات اقتصادی حاصل از كرونا به كار گرفته شود و نیاز هست كه "قرارگاه مواسات" راه اندازی شود. خصوصاً به كارگران و كاركنان مؤسسات غیردولتی كه درآمد محدود داشته اند یا بیكار شده اند یا مشكلات كارگاه ها و كارخانه ها و فروشندگانی كه گرفتار مشكل شده اند، رسیدگی آبرومندانه و مكفی انجام گیرد. پیشنهاد ما تشكیل تعاونی های اسلامی محله ها با نظارت روحانیت محله است تا مانند سال ۵۷، همه باهم باشیم.

دبیركل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به انتها دوره دهم مجلس اظهار داشت: در این آخرین روزهای پایانی دوره دهم مجلس، نمایندگان آنچه می توانند در جهت مشكلات كشور گام بردارند. از منتخبین مجلس یازدهم هم درخواست می نماییم برای برنامه های پساكرونا تدبیر و تفكر كنند. بخصوص مسایل اشتغال، تعطیلی كارخانه ها و كارگاه ها و بیكار شدن ها و مشكلات صادرات و واردات و مسایل بودجه ای و ارزی كشور.
او همینطور در ارتباط با بودجه عمومی كشور تاكید كرد: بودجه نویسی احتیاج به تحول و بازبینی دارد و باید از حالا در تنظیم بودجه، متناسب با وضعیت كشور اقدام نمود و برای اصلاح بودجه ۹۹ و حتی متمم بودجه فكری كرد و حزب مؤتلفه اسلامی هم نظرات خویش را تقدیم خواهدنمود.
بادامچیان در ادامه با اشاره به سوء استفاده های كینه توزانه دشمنان اسلام و ایران و دروغ پردازی های رسانه های بیگانه از مساله كرونا اضافه كرد: آنها جز رسوایی چیزی بدست نخواهند آورد؛ چونكه ملت ما در این ۴۰ سال این دشمنان را شناخته و دروغ سازی های آنها را می شنوند و خونسرد به آنها می نگرند. وضعیتی در مدیریت كرونا در كشورهای دیگر همچون آمریكا و اروپا پیش آمده، ایران اسلامی نمونه ای از همبستگی و مدیریت و همراهی دولت و ملت و همكاری مردم با یكدیگر است و این ادامه خواهد یافت.
وی درباره تحولات عراق گفت: دولتی كه با اراده ملت عراق بر سر كار آید، به دنبال خروج نیروهای آمریكایی از عراق و قطع امید دشمنان از این كشور مهم در منطقه باشد، مسلما مورد حمایت مردم خواهد بود.
بادامچیان در آخر با طلب علو درجات برای سپهبد صیاد شیرازی اظهار داشت: او نمونه ای از یك افسر رشید اسلام و وفادار به نظام و انقلاب بود و هوشمندی وی در كردستان و در عملیات مرصاد، از بزرگ ترین عملیات نظامی و خصوصیت های مهم آن شهید عزیز بود.



1399/01/24
22:46:21
5.0 / 5
3102
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز