جانشین فرمانده كل سپاه:

دشمن از ترس خواب و خوراك ندارد، حرام زاده های داعش را تشكیل دادند ولی عامل شكست خودشان شد

دشمن از ترس خواب و خوراك ندارد، حرام زاده های داعش را تشكیل دادند ولی عامل شكست خودشان شد به گزارش سنج نیوز تسنیم نوشت: جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینكه جبهه مقاومت آرامش را از دشمنان اسلام گرفته اند، اظهار داشت: حزب الله و جبهه مقاومت در بالاترین سطح از اقتدار خود قرار دارند.


سردار علی فدوی در آیین افتتاح ۲۴ واحد برای خانواده های شهدای مدافع حرم دلیجان با اشاره به پیشِ رو بودن اربعین اظهار داشت: در این ایام دل ها همه كربلایی است و این روزها كه عطر خوش پیاده روی اربعین در كشور پیچیده فضای عمومی كشور را تحت تأثیر قرار داده است. خداوند به شهدای مدافع حرم عنایت های ویژه ای داشته چونكه قدم برداشتن در این راه بسیار توفیق می خواهد و خیلی از افراد نمی توانند در این راه قرار گیرند. جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاكید بر توجه به خانواده های شهدا و كوشش برای رفع مشكلات آنها خاطرنشان كرد: نباید نسبت به خانواده های شهدا غافل باشیم چونكه خوشایند نیست خانواده شهیدی مشكلات اقتصادی و معیشتی داشته باشد. جانشین فرمانده كل سپاه عنوان كرد: شهدای مدافع حرم مجاهدین الی الله هستند چونكه در دفاع از ارزش ها تا پای جان پای كار آمدند. شهدای مدافع حرم بشارت خداوند را به خوبی دریافت نمودند و در راه عملیاتی كردن بشارت خداوند قدم برداشتند و آنها در جهت رضایت و خشنودی خداوند حركت كردند. امروز گام برداشتن برای دسترسی بهتر خانواده های شهدا همان اجر و پاداش شهادت را دارد اما عده ای كه در راه خدمت كردن به شهدا و خانواده های آنها كارشكنی می كنند باید از غضب خداوند بترسند. فدوی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نعمتی است كه به تأسی از فرهنگ عاشورا توسط امام خمینی(ره) در كشور جاری شد و امروز این فرهنگ توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری دنبال می شود و همه باید تحت فرماندهی معظم كل قوا در جهت خدمت به كشور و مردم حركت نماییم. انقلاب اسلامی مرز جغرافیایی ندارد و در واقع انقلاب با تشكیل خود مقرر است وعده خداوند نسبت به محقق شدن حكومت عدل الهی را عملیاتی كند.
جانشین فرمانده كل سپاه اضافه كرد: مرزبانی های جغرافیایی توسط انگلیس خبیث در دوران حاكمان بی لیاقتی همچون قاجار در دنیا بوجود آمد و هدف تفرقه میان مسلمانان را دنبال می كرد، ازاین رو باید همه تلاش نماییم زیر پرچم لا اله الا الله باشیم و در جهت پیشبرد اهداف اسلام و قرآن قدم برداریم. فدوی خاطرنشان كرد: امروز دشمنان اسلام تهی از قدرت و ضعیف تر از هر زمانی هستند، آنها روزی توهم قدرت داشتند و می گفتند حزب الله ناچیز است و نابود می شود ولی شیطان صفتی آنها كه سبب ایجاد جنگ هایی در منطقه شد و تشكیل حرام زاده هایی همچون داعش سبب شد خودشان عامل شكست خود باشند و امروز می بینیم حزب الله و جبهه مقاومت در بالاترین سطح از اقتدار خود قرار دارد. امروز دشمن یك لحظه هم از ترس جبهه مقاومت خواب و خوراك ندارد چونكه دلیرمردان جبهه مقاومت آرامش را از دشمنان اسلام گرفته اند و امروز آن چیزی كه می بینیم سربلندی رزمندگان اسلام در اقصی نقاط عالم است. فدوی عنوان كرد: هرچقدر امروز جبهه اسلام و مقاومت پیشرفت كند خیر و بركت آن برای مسلمانان بیشتر می شود و امروز پیشرفت هایی كه در دنیای اسلام و به خصوص انقلاب اسلامی مشاهده می نماییم حاصل عنایات ویژه خداوند به ملت ایران است كه منشأ این عنایات امام و شهدا هستند. این راه پرافتخار امروز در گام دوم انقلاب باید با ابتكار عمل بیشتر و قدرتمندتر ادامه یابد و جوانان با اراده های محكم و فولادین این راه را ادامه دهند. ۲۷۲۱۵

1398/07/10
16:02:26
5.0 / 5
4261
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز