امیری: تشكیل وزارتخانه خدمات بازرگانی در شورای نگهبان با مشكلی مواجه نمی گردد

امیری: تشكیل وزارتخانه خدمات بازرگانی در شورای نگهبان با مشكلی مواجه نمی گردد سنج نیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: فكر نمی كنم تشكیل وزارتخانه «خدمات بازرگانی» در شورای نگهبان با مشكلی مواجه شود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان این كه تشكیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی یك دوره چند ماهه را با فراز و فرودهای بسیار گذرانده است، اضافه كرد: امروز كلیات، جزئیات و ماده واحده طرح در دستور صحن علنی مجلس قرار گرفت و رای آورد و از این پس وزارت «صنعت» و «تجارت و خدمات بازرگانی» خواهیم داشت.
وی اظهارداشت: بعد از آنكه این مصوبه مرود تایید در شورای نگهبان قرار گرفت و فرآیند قانونی تشكیل وزارت خدنمات بازرگانی نهایی شد، این وزارتخانه رسما تشكیل می شود. فكر نمی كنم تشكیل وزارتخانه های صنعت و تجارت و خدمات بازرگانی در شورای نگهبان با مشكلی مواجه شود. همانطور كه وزارتخانه میراث فرهنگی و گردشگری هم بدون هیچ ایرادی به تصویب شورای نگهبان برسند.
امیری در پاسخ به این پرسش كه آیا رحمانی در وزارت صنعت باقی مانده و وزیر جدیدی برای وزارت تجارت و خدمات بازرگانی معرفی می شود: اظهار داشت: این یك بحث حقوقی است و باید ببینیم فرآیند تشكیل وزارت خدمات بازرگانی چگونه طی می شود.





منبع:

1398/07/03
14:17:46
5.0 / 5
4528
تگهای خبر: پارلمان , حقوقی , خدمات , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز