مطالبات كشاورزان گندم كار پرداخت شد، پرداخت مطالبات یك ماه زودتر از سال گذشته انجام شد

مطالبات كشاورزان گندم كار پرداخت شد، پرداخت مطالبات یك ماه زودتر از سال گذشته انجام شد به گزارش سنج نیوز تا تاریخ بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری، مقدار 7 میلیون و 705 هزار تن گندم به ارزش 13 هزار و 346 میلیارد تومان از كشاورزان گندم كار خریداری شده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین از سازمان برنامه و بودجه كشور، محمدباقر نوبخت با بیان این خبر اضافه كرد: با احتساب این مقادیر و ارقام، حدود ۹۹.۸ درصد از مطالبات كشاورزان گندم كار پرداخت شده و باقی مانده مطالبات آنان هم برابر ۲۱ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و در ایام آینده و حداكثر تا سی ویكم شهریور ماه سال جاری پرداخت خواهد شد. وی گفت: باوجود افزایش ارزش گندم خریداری شده از كشاورزان امسال و رشد حدود ۶ درصد آن نسبت به مبلغ سال قبل (۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان)، مطالبات كشاورزان گندم كار نسبت به سال قبل یك ماه زودتر تسویه و پرداخت می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور در ادامه اظهارات خود اظهار داشت: با عنایت به منابع تأمین شده از محل اعتبارات عمومی و هدفمندسازی و منابع داخلی شركت بازرگانی دولتی ایران و نیز مشاركت جدی نظام بانكی، روند تأمین و پرداخت مطالبات كشاورزان امسال با كمترین مدت زمان تأخیر بطور مطلوب محقق شده است. ۲۲۶۲۲۶

1398/06/27
22:23:10
5.0 / 5
4262
تگهای خبر: آنلاین , ایران , خرید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز