دستور ویژه برای برخورد با تولید بیت كوین در ایران

دستور ویژه برای برخورد با تولید بیت كوین در ایران سنج نیوز: تسنیم نوشت: مدیرعامل شهرك های صنعتی استان تهران با بیان اینكه استخراج بیت كوین در واحدهای صنعتی به هیچ عنوان مورد قبول ما نیست، اظهار داشت: دستور داده ام در كل استان تهران اگر در شهرك های صنعتی چنین فعالیتی در حال انجام می باشد به سرعت با آنها برخورد كنند.


صابر پرنیان با اشاره به اینكه تولید بیت كوین یك پدیده جدید در كشور به شمار می آید، گفت: ما اعتقاد داریم نباید از ظرفیت اشتغال و فضای واحدهای صنعتی برای تولید این ارز دیجیتال بهره برد.
مدیرعامل شهرك های صنعتی استان تهران با بیان اینكه استخراج بیت كوین در واحدهای صنعتی به هیچ عنوان مورد قبول ما نیست، اضافه كرد: دستور داده ام در كل استان تهران اگر در شهرك های صنعتی چنین فعالیتی در حال انجام می باشد به سرعت با آنها برخورد كنند.
وی با اشاره به اینكه بعضی از سوله های صنعتی به سبب ركود یا عدم تولید است به حوزه بیت كوین توجه كرده اند، اشاره كرد: از هفته گذشته بازرسی های خودرا به صورت جدی آغاز نموده ایم ولی تابحال در روند بازرسی های خود در استان تهران به تولید بیت كوین در شهرك صنعتی دست پیدا نكرده ایم.

پرنیان اظهار داشت: امروز شهرك های صنعتی با كمبود برق روبه رو هستند و استفاده از برق یارانه ای شهرك های صنعتی آنهم برای تولید بین كوین اصلاً قابل قبول نیست، اظهارداشت: استفاده از برق در تولید بیت كوین به صورت خطی است و بنا بر این شناسایی آنها سخت نیست.
وی با اشاره به اینكه با كمك شركت برق در حال پیگیری این مساله هستیم، افزود: در بعضی از استان ها كه تولید كالاهای صنعتی راكد و سوله ها رها شده تعدادی به تولید بیت كوین توجه كرده اند. ۲۲۳۲۲۵


منبع:

1398/04/19
14:34:26
5.0 / 5
4547
تگهای خبر: ایران , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز