واكنش محمود صادقی به توضیحات رئیسی درباره حساب های قوه قضاییه و صدور دستور رسیدگی به پرونده سعید طوسی

واكنش محمود صادقی به توضیحات رئیسی درباره حساب های قوه قضاییه و صدور دستور رسیدگی به پرونده سعید طوسی به گزارش سنج نیوز محمود صادقی در توئیتر خود نسبت به شفاف سازی حساب های قوه قضاییه واكنش نشان داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر آنلاین، محمود صادقی نماینده تهران شب گذشته صحبت های حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، درباره ۶۳ حساب قوه قضاییه، را در توئیتر خود منتشر نمود.
نماینده مردم تهران، بامداد امروز در توئیت دیگری نوشت: توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره حساب های سپرده بخصوص شفاف سازی خرج و دخل و گزارش مردم، گامی رو به جلوست؛ برای شفافیت نهادی، طبق اصل ۵۳ قانون اساسی باید كلیه دریافت ها در خزانه متمركز و طبق اصل ۵۵ اسناد و مدارك آن برای حسابرسی و تفریغ و گزارش به مردم به دیوان محاسبات داده می شود.
دستور رسیدگی به پرونده سعید طوسی صادر شد؟ نماینده مردم تهران در مجلس همینطور در گفتگویی با برنا ادعا نمود رئیس قوه قضائیه دستور رسیدگی مجدد به پرونده سعید طوسی را صادر كرده است. «محمود صادقی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال كه شما در توییتر درمورد پرونده سعید طوسی درخواست داده بودید كه این پرونده مجدداً باز شود آیا مستنداتی در این مورد دارید، اظهار داشت: مستندات لازم در پرونده وجود دارد. خانواده ها به دنبال بازگشایی این پرونده برای اعمال ماده ۴۷۷ بوده اند. او افزود: شنیده ام كه به تازگی در مورد بازگشایی مجدد پرونده سعید طوسی موافقت شده و رئیس قوه قضائیه موافقت كرده اند تا پرونده مجدداً رسیدگی شود. صادقی اظهار داشت: آگاه شده ام كه دادستان اعلام نموده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدیدنظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و مقرر است باردیگر بررسی شود. ۲۷۲۱۵

1398/04/03
14:10:22
5.0 / 5
4410
تگهای خبر: آنلاین , دادستان , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز