ترامپ: واشنگتن خواستار تغییر نظام ایران نیست!

ترامپ: واشنگتن خواستار تغییر نظام ایران نیست! سنج نیوز: ترامپ در كنفرانس خبری مشترك خود با نخست وزیر ژاپن ادعا نمود كه آمریكا خواستار تغییر نظام ایران نیست!


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، به نقل از اسپوتنیك، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا در كنفرانس مشترك خبری با شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن اعلام نمود كه واشنگتن خواستار تغییر نظام ایران نیست!
در این كنفرانس دونالد ترامپ ادعا كرد كه بعد از خروج آمریكا از برجام، تهران به سبب مشكلات جدی اقتصادی، رفتار خودرا در منطقه تغییر داد.
ترامپ اضافه كرد: به نظر من آمریكا و ایران می توانند به یك توافق مشترك برسند. ایران دارای پتانسیل های اقتصادی بزرگی است.
رئیس جمهور آمریكا مدعی شد: باور دارم كه ایرانی ها خواستار مذاكره هستند. این زیركی آنها را می رساند.
در حالی كه مقامات ایران همواره تاكید داشته و دارند كه سلاح اتمی در دكترین دفاعی ما هیچ جایگاهی نداشته و نخواهد داشت، ترامپ با بیان این كه من نمی خواهم به ایران لطمه وارد كنم، در اظهاراتی بی اساس اظهار داشت كه تنها می خواهم ایران به سلاح های هسته ای "نه" بگوید.
وی در ادامه اظهارات فرافكنانه و متناقض این روزهای خود درباره ایران با بیان این كه من می دانم خیلی از مردم ایران انسان های بزرگی هستند، ادعا كرد كه آنها این شانس را دارند كه با مقامات كنونی به كشور بزرگی تبدیل شوند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، اظهارات فریب كارانه ترامپ در حالی مطرح شده كه مقام معظم رهبری قبل از این هوشیاری در مقابل فریب و لبخند دروغین دشمن را ضروری خواندند و یادآوری كردند: آمریكایی ها گاهی می گویند با ملت ایران مشكلی نداریم و تحریم ها مقابل مردم نیست بلكه با دولت ایران گرفتار چالش هستیم اما این یك دروغ فضاحت بار است چون دولت ایران بدون ملت كاره ای نیست و آنها با حضور و اراده ملت دشمن هستند.





منبع:

1398/03/06
19:44:14
5.0 / 5
4918
تگهای خبر: آمریكا , اقتصاد , ایران , برجام
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز