، مراسم گرامیداشت فتحی شقاقی،

عضو جنبش جهاد اسلامی: با اجلاس ورشو نمی توانند به اهدافشان برسند

عضو جنبش جهاد اسلامی: با اجلاس ورشو نمی توانند به اهدافشان برسند سنج نیوز: یك عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان این كه مقاومت هیچ گاه متوقف نخواهد شد، اظهار داشت: مساله فلسطین سازش پذیر نیست و اجازه نمی دهیم قدس را بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام كنند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، خالد البطش از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی در مراسم گرامیداشت فتحی شقاقی طی سخنانی اظهار داشت: گروه هایی می خواستند قدس را یهودی كنند. فتحی شقاقی در شرایطی جنبش جهاد اسلامی را به وجود می آورد كه جهان اسلام درگیر مسائل مختلف است.

وی ادامه داد: جنبش جهاد در صحنه فلسطین همانند خورشید می درخشد. تمام جنبش های مقاومت در صحنه منطقه نشان داده اند صحنه را ترك نمی كنند و بر مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مساله فلسطین هم قسم هستند.

این عضو جنبش جهاد اسلامی با تاكید بر اینكه صهیونیست ها باید در مقابل حقوق حقه فلسطینی ها تسلیم شوند، اظهار داشت: فتحی شقاقی و سید عباس موسوی تاكید داشتند كه با شهادت اعضای ارشد جهاد اسلامی حركت جنبش متوقف نخواهد شد. مقاومت روز به روز قدرتمندتر شده و آنها می دانند كه مقاومت هیچ گاه متوقف نخواهد شد.
وی اشاره كرد: ما به هر گونه سازشی، نه می گوئیم، مساله فلسطین سازش پذیر نیست. اجازه نخواهیم داد كه آنها قدس را بعنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام كنند.

خالد البطش با اشاره به اینكه در مقابل رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نشان دادیم كه با آزادی فلسطین می توانیم به اهداف مان برسیم، اظهار داشت: به اجلاس ورشو و اجلاس هایی كه می خواهند ایران را بعنوان جایگزین اسرائیل معرفی كنند، می گوئیم كه آنها نمی توانند با چنین توطئه هایی به اهدافشان برسند.

این عضو جنبش جهاد اسلامی اشاره كرد: همگان باید بدانند رژیم صهیونیستی دشمن جهان اسلام است. پیام شهدای فلسطین این است كه ما دست از مساله فلسطین بر نمی داریم. همه فلسطینی ها و مسلمانان جزو لاینفك سرزمین امت اسلام هستند.



1397/11/24
16:09:44
5.0 / 5
4777
تگهای خبر: ایران , جنبش , صهیونیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز