با اشاره به اجلاس لهستان

بروجردی: ایران بیدی نیست كه با بادهایی همچون اجلاس لهستان بلرزد

بروجردی: ایران بیدی نیست كه با بادهایی همچون اجلاس لهستان بلرزد سنج نیوز: یك عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هدف آمریكا از برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان را ترویج فضای ایران هراسی و افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران دانست و در عین حال اصرار كرد كه این اجلاس هیچ نتیجه ای در برنخواهد داشت و ایران بیدی نیست كه با این بادها بلرزد.



علاءالدین بروجردی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان، اظهار نمود: آمریكا با برگزاری این اجلاس به دنبال ابراز مخالفت و افزایش فشار به جمهوری اسلامی ایران و احداث فضای ایران هراسی است. آمریكا برای رسیدن به این اهداف از هیچ فرصتی فروگذار نمی كند.

وی با اشاره به انصراف بعضی از كشورها همچون روسیه و فرانسه جهت حضور در این اجلاس، در این باره، اظهار داشت: همین رویكرد وزن اجلاس را پایین می آورد. اجلاسی كه در نهایت نتیجه ای در بر نخواهد داشت و ایران بیدی نیست كه با این بادها بلرزد.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درانتها در واكنش به اظهار نظرات مقامات لهستانی در خصوص اینكه اجلاس لهستان درباره مسائل منطقه و نه صرفا ایران است، اظهار داشت: با عنایت به میزبانی لهستان چنین اظهار نظرهایی طبیعی است، چون لهستان می خواهد توجیه گر باشد. پرداختن به موضوعات ضد ایرانی در این اجلاس از همان ابتدا اعلام شده است و با عنایت به اینكه آمریكا صحنه گردان است، طبیعی است كه ماهیت ضد ایرانی داشته باشد؛ پس موضع لهستان هیچ چیزی را تغییر نمی دهد.




1397/11/04
13:23:28
5.0 / 5
4431
تگهای خبر: آمریكا , ایران , سیاست , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز