با رد سخنان و اتهامات بی بنیان وزیرخارجه آمریكا در قاهره

قاسمی: رژیم آمریكا گرفتار نوعی یاس و عصبانیت مزمن شده است

قاسمی: رژیم آمریكا گرفتار نوعی یاس و عصبانیت مزمن شده است سنج نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه با رد سخنان و اتهامات بی بنیان وزیرامور خارجه آمریكا در قاهره اشاره كرد: رژیم آمریكا گرفتار نوعی یاس و عصبانیت مزمن شده است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، بهرام قاسمی اظهار داشت: آمریكا و به خصوص رژیم افراطی كنونی آن به خاطر خصومت دیرینه با ملت ایران و مخالفت با همه اقدامات دولت پیش از خود و در اثر سوء استفاده از طرف محافل بدنام و ناكام و فریب خوردن توسط جریان ها و لابی های خاص، راهی در پیش گرفته است كه هیچ نفعی در این رفتار برای آمریكا متصور نیست.
وی اضافه كرد: این رژیم از یك توافق جامع و مشروع كه محصول مذاكره بود خارج شده و الان از اینكه نمی تواند جایگزینی برای آن پیدا كند گرفتار نوعی یاس و عصبانیت مزمن شده است.
قاسمی اشاره كرد: این یك تناقض بزرگ است كه آمریكا از یك سو خصومت با ملت ایران را به اوج خود رسانده و از طرف دیگر ریاكارانه خودرا طرفدار گفت وگو نشان داده است. آقای پمپئو یكبار دیگر به صراحت اعلام نمود كه رژیم آمریكا دشمن ایران است و این دشمنی جز دشمنی با مردم ایران نیست. او باید بداند و به درستی فهم كند كه ما در مقابل دشمنان ایران و ایرانی با تمام توان از منافع ملی و راهبردی خود دفاع خواهیم كرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ادامه اشاره كرد: ایران همواره نشان داده است كه خواهان همزیستی مسالمت آمیز با همسایگان خود است؛ اما رفتار آمریكا نشان داده است كه به دنبال تفرقه افكنی و احداث یك هرج و مرج جدید در این منطقه است كه ضرورت حفظ هوشیاری تمامی ملت های منطقه در مقابل نیرنگ و سیاست های تفرقه انگیز مقامات آمریكایی را دو چندان می كند.



1397/10/21
21:58:46
5.0 / 5
4328
تگهای خبر: آمریكا , ایران , دستگاه , سیاست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز