در پی خروج نظامیان آمریكا از سوریه

ادعای جدید ترامپ در مورد حضور ایران در سوریه

ادعای جدید ترامپ در مورد حضور ایران در سوریه سنج نیوز: دونالد ترامپ به دنبال ادعاهای بی اساس خود در مورد ایران اظهار نمود: ایران هر كاری بخواهد می تواند صراحتا در سوریه انجام بدهد.


به گزراش ایسنا، به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمزآواسرائیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریكا درر روز گذشته با اشاره به نیروهای ایران در سوریه به خبرنگاران اظهار داشت: آنها می توانند صراحتا هر كاری در آن جا(سوریه) انجام بدهند.
با عنایت به تاكید مقامات كشورمان كه حضور ایران در سوریه تنها با دعوت این كشور و به صورت مستشاری بوده و تایید مشروعیت آن از جانب مقامات سوریه، روزنامه صیونیستی همینطور درباره این اظهار ترامپ نوشت كه رئیس جمهور آمریكا كنترل آزاد را برای آن چه «سنگر گیری در سوریه» خوانده شده به ایران داد اما ادعا نمود كه تهران دیگر به دنبال «تقویت حضورش» در این كشور محاصره شده نیست.
دونالد ترامپ چندی قبل، به صورت غیرمنتظره اعلام نمود كه آمریكا نیروهای نظامی خویش را از سوریه خارج می كند. این امر از جانب هم حزبی های جمهوری خواه رئیس جمهوری آمریكا و همینطور از جانب دموكرات ها مورد انتقاد شدید قرار گرفت.
همینطور باوجود اعلام حمایت مقامات آمریكایی از مواضع رژیم صهیونیستی، مقامات این رژیم هنوز هم نگرانی هایی در باره عواقب این تصمیم ایالات متحده امریكا دارند.




1397/10/13
13:51:13
5.0 / 5
4739
تگهای خبر: آمریكا , ایران , ترامپ , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز