برگزاری كنگره ملی سرباز صلح با حضور كهنه سربازان

برگزاری كنگره ملی سرباز صلح با حضور كهنه سربازان به گزارش سنج نیوز پنجمین كنگره ملی و اولین كنگره بین المللی سربازان صلح به همت خانه سرباز صلح ایران در برج میلاد برگزار می گردد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رحیمی مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران با بیان این خبر اظهار داشت: پنجمین كنگره ملی و اولین كنگره بین المللی سربازان صلح همزمان با روز جهان عاری از خشونت و افراطی گری در تاریخ ۲۶ آذر ۹۷ با حضور كهنه سربازان، صلح گستران، هنرمندان و ورزشكاران در مركز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی اكبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش سخنرانی خواهند كرد.
طبق گزارش روابط عمومی كنگره بین المللی سربازان صلح، رحیمی همینطور تجلیل از كهنه سربازان دوران دفاع مقدس، رونمایی از كتاب صلح و سمن، رونمایی از ثبت برند جهانی خانه سرباز صلح ایران، نمایش آثار كاریكاتوریست های بین المللی با مبحث نفی خشونت و افراطی گری، برگزاری پنل های تخصصی در مبحث های توسعه صلح و كارآفرینی و آموزش همگانی برای صلح و هنر برای صلح را از محورهای اصلی این همایش عنوان نمود.





1397/09/24
19:09:35
5.0 / 5
4941
تگهای خبر: ایران , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز