سفر دیپلمات ارشد آمریكایی به توكیو و سئول برای گفت وگو در مورد تحریم های ایران

سفر دیپلمات ارشد آمریكایی به توكیو و سئول برای گفت وگو در مورد تحریم های ایران سنج نیوز: بنابر اعلام وزارت خارجه آمریكا مقرر است دستیار وزیر خارجه این كشور در امنیت بین المللی و عدم اشاعه در صدر یك هیات سیاسی برای گفت وگو در مورد سیاست های تحریمی آمریكا ضد ایران به ژاپن و كره جنوبی سفر كند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از خبر گزاری شینهوا، كریستوفر فورد، دستیار مایك پمپئو در امور امنیت بین المللی و عدم اشاعه مقرر است با یك هیات آمریكایی از 18 تا 20 ژوئن با هدف توجیه سیاست های تحریكی آمریكا همچون بازگرداندن تحریم های هسته ای ایران به این دو كشور سفر كند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریكا با طرح اتهامات نخ نما ضد كشورمان آمده است كه آمریكا تلاش می كند تا با همكاری كشورهای مختلف در سرتاسر جهان یك كمپین جهانی را برای مقابله با آن چه تهدید های هسته ای و مربوط به اشاعه ایران و هم حمایت این كشور از تروریسم، جنگ طلبی، و توسعه موشك های بالستیك، خوانده شده، تولید كند.

قرار است اندرو پیك، معاون دستیار وزیر امور خارجه در خاور نزدیك و چند دیپلمات دیگر هم در این هیات حضور داشته باشند.

به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا در حالیكه ترامپ بعد از خروج از برجام اعلام نموده كه همه شركت هایی كه به تجارت خود با ایران ادامه دهند را تحت تحریم های ثانویه قرار می دهد كشورهای اروپایی تاكید كردهاند كه از تجارت شركت های خود با ایران ضد تحریم های آمریكا حمایت می كنند.

در روزهای اخیر مقامات اروپایی اعلام كردهاند كه قانون مسدود كننده را بعد از به روز رسانی برای مقابله با تحریم های احتمالی آمریكا عملی كردهاند.

همچنین، وزارت امور خارجه كره جنوبی هم اعلام نمود: رایزنی هایی را با آمریكا برای مستثنی شدن از تحریم های واشنگتن ضد تهران شروع كرده است.




1397/03/29
15:10:03
5.0 / 5
4473
تگهای خبر: آمریكا , ایران , تحریم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز