وزیر اوقاف سوریه:

امیدواریم در آینده نزدیك پذیرای زائران ایرانی در سوریه باشیم

امیدواریم در آینده نزدیك پذیرای زائران ایرانی در سوریه باشیم سنج نیوز: وزیر اوقاف سوریه ابراز امیدواری كرد كه با تكمیل شدن پیروزی در آینده نزدیك، زائران ایرانی بتوانند به سوریه سفر كنند.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، محمد عبدالستار وزیر اوقاف سوریه بعد از دیدار با مشاور رهبری در امور بین الملل در جمع خبرنگاران، اظهار نمود: هدف اصلی این دیدار تشكر و سپاس از تلاش ها و ایستادگی های ایران در كنار مردم سوریه و در برابر توطئه های دشمنان به رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران است.

وی اضافه كرد: هیاتی كه در این سفر حضور دارند متشكل از علمای سوری هستند و تنها راهی كه می توانیم در برابر دشمنان و مستكبران بایستیم این است كه با هم باشیم و هر نوع اختلاف و تفرقه را از بین ببریم.

وزیر اوقاف سوریه اضافه كرد: ما همراه و در كنار علما و مسئولین ملت ایران این راه را ادامه می دهیم تا با استفاده از فكر و اندیشه بتوانیم در برابر فكر و اندیشه وهابی ها بایستیم و امیدواریم در این سفر نتایج و برنامه های خوبی هم حاصل شود و بتوانیم در یك جبهه در برابر توطئه آمریكایی ها و صهیونیست ها بخصوص توطئه تصمیم گیری رییس جمهور آمریكا در به رسمیت شناختن قدس بعنوان پایتخت اسرائیل بایستیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینكه فكر می كنید چه زمانی امكان حضور ایرانی ها برای سفر به سوریه و زیارت وجود دارد، اظهار داشت: با تلاش ها و فداكاری های رزمندگان از سوریه، مقاومت اسلامی لبنان و جمهوری اسلامی ایران توانستیم پیروزی های بزرگی را به دست آوریم و امنیت بسیار خوبی در دمشق و شهرهای مختلف وجود دارد و توانسته ایم تا 90 درصد مشكلات را حل نماییم.

وزیر اوقاف سوریه تصریح كرد: ان شاءالله در آینده نزدیك با تكمیل شدن پیروزی بتوانیم پذیرای زائران ایرانی در سوریه باشیم.






1396/12/10
17:22:45
5.0 / 5
4583
تگهای خبر: آمریكا , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز