رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید

رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران مهم ترین اولویت سال ۱۴۰۳ این شرکت را شرح داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مسعود رنجبریان پیرامون مهم ترین اولویت های سال ۱۴۰۳ شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران اظهار داشت: ان شاءالله راه اندازی کامل سیستم هوشمند نه صرفاً بحث دوربین البسه و خودرویی بلکه بحث رصد هوشمند حریم شهر تهران را امسال داشته باشیم. کارها و ارتباط های خوبی برقرار شده است، با دانشگاه امام حسین(ع) درحال توافق های نهایی هستیم تا در سال ۱۴۰۳ رصد هزار و سیصد کیلومتری حریم شهر تهران را به صورت هوشمند انجام دهیم و ان شاءالله سطح تخلفات بشدت کاهش پیدا کند.
وی در رابطه با مبحث سد معبر در تهران هم اظهارکرد: پیمودن مسیر درگاه ملی مجوزها می تواند بشدت بحث سد معبر را کاهش بدهد. چون مقرر است دستفروشان در جایگاه های مشخصی مستقر شوند. قرار نیست در تمام پیاده روها و خیابان ها باشند. مقرر است در فضاهایی بروند که برای بازارچه های محلی اختصاص داده شده است. اگر این اتفاق بیفتد با زحمتی که شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران می کشد، اگر این ۵۰۰۰ دستفروشی که قبلا شناسایی نمودند مجوزهایشان داده شود و همه کارهایش انجام بشود، فکر می کنم عمده دستفروشان در سطح شهر تهران ساماندهی شوند.
طبق گزارش سایت شهر، پیشتر مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران در مورد طرح نصب دوربین بر روی لباس نیروهای شرکت حریم بان و شهربان و همینطور دوربین های خودرویی گفته بود که این طرح آزمایشی به صورت پایلوت در منطقه ۶ و ۷ و در دو ناحیه از اول اسفند سال ۱۴۰۲ شروع شده است. در این دو ناحیه، دو اکیپ به دوربین خودرویی و دوربین البسه مجهز شده اند. طرح آزمایشی حدود دو ماه باید اجرا شود و همه ابعاد و مشکلات آن مشخص شود تا طرح اجرایی برای ۴۵۰ اکیپ خودرویی در سطح شهر تهران هم اجرایی شود.




منبع:

1403/01/09
17:12:38
5.0 / 5
172
تگهای خبر: خودرو , شركت , مجوز , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز