برگزاری آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری های ۱۷ استان ۱۰خرداد

برگزاری آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری های ۱۷ استان ۱۰خرداد سنج نیوز: به گزارش سنج نیوز، مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در آستانه نوروز سال ۱۴۰۳ از برگزاری آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کارمعین در شهرداری های ۱۷ استان کشور اطلاع داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حمید روحی اظهار داشت: این آزمون برای تأمین نیروی انسانی مشاغل مورد نیاز صورت می پذیرد. ثبت نام متقاضیان در شهرداری های استانهای خراسان جنوبی، زنجان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، مرکزی و هرمزگان قبلاً انجام شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون با الحاقیه دفترچه آزمون قبلی، ثبت نام برای تأمین نیروی انسانی در شهرداری های استانهای آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان هم صورت می گیرد.
روحی تصریح کرد: این امکان برای ثبت نام کنندگان قبلی هم مهیا شده است تا نسبت به ویرایش تقاضای خود اقدام و در صورت تمایل شغل محل های جدید را برای بکارگیری انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: ثبت نام در این آزمون از روز جمعه ۲۵ اسفند ماه در سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir www. شروع شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۳ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مشاوررئیس و مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فنآوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون ۱۰ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ است، اظهار داشت: علاقمندان به اشتغال در شهرداری های کشور می توانند با ثبت نام بموقع و موفقیت در آزمون مذکور امکان استخدام خویش را در شهرداری مورد نظر فراهم نمایند.




منبع:

1402/12/29
14:45:21
5.0 / 5
187
تگهای خبر: روابط , شغل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز