شروع طرح سامان بخشی لطمه های اجتماعی در منطقه 12

شروع طرح سامان بخشی لطمه های اجتماعی در منطقه 12 سنج نیوز: با عنایت به تاکید شهردار تهران بر اجرای دقیق طرح ساماندهی لطمه های اجتماعی جلسه ای با محوریت بررسی و سامان بخشی نقاط لطمه پذیر منطقه برای ساماندهی متکدیان، کارتن خواب ها، معتادین متجاهر، کودکان کار و زباله گردها در منطقه 12 اجرا شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این نشست که با حضور معاونان اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی شش گانه و تعدادی از مدیران منطقه برگزار شد؛ ساماندهی لطمه های اجتماعی که یکی از مطالبات جدی شهروندان است و در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است، برمبنای تاکیدات شهردار تهران بطور ضربتی در دستور کار مدیران ذیربط منطقه ۱۲ قرار گرفت.
در این نشست از دلیلهای وجود شرایط نابسامانی در حوزه لطمه های اجتماعی به عدم وجود ظرفیت ساماندهی و حل معضل در ادوار قبلی و همین طور ناهماهنگی بین دستگاهها و عدم مدیریت واحد برای حل چالش های در رابطه با لطمه های اجتماعی اشاره شد که با هم افزایی و همکاری همه ارگان ها با مدیریت شهری و تفویض اختیار به نواحی شش گانه برمبنای تقسیم کار دقیق به حوزه های اجرائی وستادی می توان به شرایط مطلوب تر اجتماعی نزدیک شد.
باتوجه به جلسه شهردار تهران با مدیران شهری، تصمیم بر این شد که به مدت دو هفته طرح ضربتی در عرصه لطمه های اجتماعی در ۵ محور ساماندهی کودکان کار، متکدیان، کارتن خواب ها، زباله گردها و معتادان متجاهر در منطقه ۱۲ اجرا شود و سپس در ادامه مسیر با شرایطی که ایجاد می شود و طبق دستورالعمل ها، این اقدامات پیش برده شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، طرح ساماندهی لطمه های اجتماعی نه فقط به زیبا سازی شهر و سامان بخشیدن به سکونت ساکنان محلات منجر می شود بلکه امنیت لازم و زیرساخت های مورد نیاز را تامین و محیطی امن و سالم را برای مردم آن فراهم می آورد.




منبع:

1403/01/16
17:42:41
5.0 / 5
144
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , روابط , ساخت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز