نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

نگاه غلط و فانتزی به پایتخت باید از بین برود

نگاه غلط و فانتزی به پایتخت باید از بین برود به گزارش سنج نیوز، نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: نگاه غلط و نگاه فانتزی به شهر باید از بین برود و به منظور زندگی مردم در محلات احترام و توجه خاصی قائل باشیم و خدمات را به این سمت سوق دهیم.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، پرویز سروری در آیین تحقق هزار و ۱۰۰ پروژه طرح «من شهردارم ۱» همزمان با پویش امید و افتخار، اظهار داشت: حکومت های مردم پایه مدعی هستند که مردم ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری را بر عهده می گیرند و پیشبرد امور کشور با نظر مردم صورت می گیرد و نمونه بارز آن انتخابات است.
وی ادامه داد: نباید این گونه باشد که در هر اداره ای به سمت مدیران باز باشد و مردم پشت در بسته بمانند تفکر اشرافی گری و رشد آن در میان مدیران بزرگترین آفتی است که مردم پایگی را از بین می برد. متأسفانه در گوشه گوشه این کشور، برخی مسؤلان نامتجانس حضور دارند که مردم پایه بودن را به تمسخر گرفته اند.
سروری با اشاره به اینکه طرح من شهردارم از نظر مردم پایه بودن بسیار اهمیت دارد، اضافه کرد: همکاران ما در شهرداری، طرح رصد را که طرح نخبگانی محلات بود، تکمیل کردند. تلاش کمیسیون برنامه و بودجه برای اجرای طرح رصد قابل تقدیر است، اما طرح من شهردارم، مردم را به صورت مستقیم دخیل کرد و این بسیار اهمیت دارد.
نایب رییس شورای شهر تهران با تاکید بر رشد نقاط قوت و رفع نقاط ضعف این طرح با دقت و بررسی فراوان، افزود: آن چه برای مدیران شهر باید اهمیت داشته باشد اینست که بدنه شهر از خدمات بهره مند باشند. نگاه غلط و نگاه فانتزی به شهر باید از بین برود و به منظور زندگی مردم در محلات احترام و توجه خاصی قائل باشیم و خدمات را به این سمت سوق دهیم.
وی افزود: مدیریت شهری ششم بر این باور بود که خدمات را در بدنه شهر پیاده کنند. مردم پایه بودن باید از شعار به سمت عمل برود و عرضه خدمات در دسترس یکی از مصادیق مردم پایگی است. در این خصوص ۵۸ درصد بودجه مناطق افزایش پیدا کرده و از ۷۷ تا ۹۹ درصد پیشرفت بودجه را در مناطق جنوبی شاهد می باشیم.
سروری با اشاره به اینکه پیش از این آسفالت معابر، بیشتر در خیابان های اصلی بود، اظهار داشت: این در حالیست که امروز دو سوم آسفالت در محلات توزیع شده است.
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: امیدواریم با صدمه شناسی های دقیق، این طرح در سال آینده با دقت بیشتر و ظرفیت بالاتر اجرا شود.




منبع:

1402/12/20
09:09:34
5.0 / 5
166
تگهای خبر: خدمات , كمیسیون , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز