ماه آینده؛

هیات تجاری شرکت های دانش بنیان به ترکیه اعزام می شوند

هیات تجاری شرکت های دانش بنیان به ترکیه اعزام می شوند به گزارش سنج نیوز، یک هیات تجاری و فناوری از شرکتهای دانش بنیان با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ۲۶ تا ۳۰ آذرماه به ترکیه اعزام می شوند.



به گزارش سنج نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، اعزام هیات تجاری یکی از برنامه های مرکز تعاملات در جهت توسعه صادرات شرکتهای دانش بنیان است.
برپایی پاویون در نمایشگاه های بین المللی و پشتیبانی از حضور مستقل شرکت ها در این نمایشگاه ها از دیگر برنامه های حمایتی در جهت توسعه کسب و کارهای ایرانی در بازارهای بین المللی است.
پیش از برنامه های توسعه صادرات برای شرکت ها، تحقیقات بازار و متناظریابی صورت می گیرد. نتیجه این تحقیقات جلسات B۲B با شرکتهای کشور مقصد است و برنامه اعزام هیات تجاری شرکتهای دانش بنیان به کشور ترکیه هم شامل این برنامه می شود.
حوزه عمران و ساختمان، حوزه رنگ و رزین ها و چسب های پلیمری، حوزه مواد پیشرفته، کامپوزیت، سرامیک و صنایع فلزی ثبت نام در برنامه اعزام به کشور ترکیه از حوزه های فناوری در این اعزام است.
متقاضیان شرکت در برنامه اعزام به ترکیه که در حوزه های مذکور فعال می باشند می توانند تا اول آذر ماه سالجاری از راه لینک https: //tesc.ir/service/۷۳/۱ مبادرت به ثبت نام کنند.

1402/08/29
12:48:54
5.0 / 5
214
تگهای خبر: service , اقتصاد , ایران , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز