ارزیابی توان عملیاتی مرزداران

ارزیابی توان عملیاتی مرزداران به گزارش سنج نیوز، فارس نوشت: معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در امتداد بررسی آخرین وضعیت مرزهای سیستان و بلوچستان، از یگان های تابعه هنگ مرزی زابل بازدید نمود.


سردار اسدالهی معاون هماهنگ کننده مرزبانی فراجا اصبح امروز به اتفاق سردار "رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در یگانهای تابعه هنگ مرزی زابل، توان عملیاتی مرزداران، وضعیت حفاظت فیزیکی یگانهای مرزی، کارهای عمرانی و نحوه ی اجرای طرح ها و دستورالعمل ها ی سازمانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی فراجا در این بازدید در جمع مرزداران اظهار داشت: خدمت در مناطق مرزی خصوصا ً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان با شرایط جغرافیایی خاص، حقیقتا یک نوع جهاد در راه خداست و شما مرزداران غیور با وجود وجود سختی ها و مشکلات، جانانه از مرزهای ایران عزیز حراست و پاسداری می کنید و این زحمات شما در درگاه خداوند بدون اجر و پاداش نمی ماند برای اینکه شما با ایثار و فداکاری امنیت و آسایش ر ا برای مردم به ارمغان آورده اید.


سردار اسدالهی اضافه کرد: یک مرزبان برای موفقیت در ماموریت ها، باید مملو از عشق به کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم باشد و مرزنشینان نیز باید مرزبانان را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند. ایشان سپس عنوان کرد: مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان همیشه می تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرزهای میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در راستای کسب آموزش های لازم، به بهترین شکل ماموریت مان را انجام دهیم.
گفتنی است: بازدید از گروهان ها، پاسگاه ها و برجک های هنگ مرزی سراوان، ارزیابی وضعیت آموزشی مرزداران، بررسی نقاط حادثه خیز و خلأهای مرزی، ارزیابی رعایت دستورالعمل ها و اجرای طرح های عملیاتی و... از دیگر برنامه های بازدید سردار "اسدالهی" از مرزهای جنوبی استان بود.





بیشتر بخوانید:
تازه ترین وضعیت نیروهای مرزی طالبان و ایران / آرامش پیش از طوفان یا تنش زدایی موثر؟


منبع:

1402/03/13
15:26:53
5.0 / 5
657
تگهای خبر: آموزش , ایران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز