در حاشیه جلسه دولت مطرح شد

دژپسند: امیدوارم وزیر اقتصاد دولت سیزدهم به روان سازی اقتصاد اهتمام بورزد

دژپسند: امیدوارم وزیر اقتصاد دولت سیزدهم به روان سازی اقتصاد اهتمام بورزد سنج نیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی احراز برنامه روان سازی اقتصاد را همچون دستاوردهای خود اعلام و ابراز امیدواری کرد که وزیر اقتصاد دولت سیزدهم به این مورد اهتمام بورزد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حمید دژپسند - وزیر امور اقتصادی و دارایی - در حاشیه آخرین جلسه هیئت وزیران دولت دوازدهم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه شرایط اقتصاد بگونه ای است که حتی امیدواری بسیاری وجود دارد، درباره عملکرد خود در دولت دوازدهم اظهار نمود: برنامه های اقتصادی با عنایت به مجموعه شرایط در یک بازه زمانی کوتاه قابل اجرا نیست؛ می دانید که من در میانه مسیر دولت دوازدهم وارد دولت شدم، با این وجود یکی از مباحثی که در راس برنامه های من بود و پیگیری هم کردم مبحث اقتصاد هوشمند بود که در این حوزه گامهای خوبی برداشته و نقشه راه تبیین شد.
وی تصریح کرد: در این راه هنوز با شرایط مطلوب فاصله داریم و باید فاصله را با اقدامات جدی رفع نماییم، امیدوارم وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در این خصوص اهتمام بورزد به این کار؛ چونکه روان سازی فضای کسب و کار و افزایش سرمایه گذاری از فواید آن است.
وزیر اقتصاد تصریح کرد: اجرای طرح اقتصاد هوشمند باعث کاهش فساد و افزایش شفافیت می شود و نقش قابل توجهی در بهبود روابط اقتصادی ایران و خارج دارد.
دژپسند همینطور در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد وزارت اقتصاد در زمینه اشتغالزایی اظهار داشت: وزارت اقتصاد در این حوزه ها بعنوان ایفاگر نقش تنظیم کننده سیاستهای اقتصادی می توانند اقداماتی انجام دهد. نتیجه روانسازی فضای کسب و کار و مانع زدایی ورود سرمایه گذار و ایجاد اشتغال است.



1400/05/10
13:08:14
5.0 / 5
1039
تگهای خبر: اقتصاد , ایران , روابط , سرمایه گذاری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز