رایزنی سفیر ایران با رییس جمهور عراق

برهم صالح: در سختی ها در كنار دولت و ملت ایران خواهیم ایستاد

برهم صالح: در سختی ها در كنار دولت و ملت ایران خواهیم ایستاد سنج نیوز: رئیس جمهور عراق اظهار نمود: همانطور كه جمهوری اسلامی ایران در سختی ها كنار دولت و ملت عراق بود ما نیز در سختی ها در كنار دولت و ملت ایران خواهیم ایستاد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، "ایرج مسجدی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد روز شنبه با "برهم صالح" رئیس جمهور عراق دیدار و گفت و گو كرد.
در این دیدار كه با ضیافت افطاری رئیس جمهور عراق به افتخار ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد همراه بود، برهم صالح در سخنانی اظهار نمود: همان گونه كه جمهوری اسلامی ایران در سختی ها در كنار دولت و ملت عراق بود و در مبارزه با گروه های تروریستی كمك فراوانی به عراق كرد ما نیز در سختی ها در كنار دولت و ملت ایران خواهیم ایستاد.
این مقام عالی رتبه عراقی اضافه كرد: مردم عراق هیچ گاه همكاریهای خوب كشور همسایه ایران را در مبارزه با داعش و تروریسم فراموش نمی كنند.
به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سایت ریاست جمهوری عراق نیز با انتشار خبر این دیدار اعلام نمود: تحولات منطقه و تاكید بر لزوم تكیه بر گفت وگوی سازنده برای كاهش تنش در منطقه و تقویت ثبات آن از مهمترین محورهای مطرح شده در این دیدار بود.
دو طرف در این دیدار همین طور راه های تقویت همكاریهای دو كشور را بررسی كردند.




منبع:

1398/02/29
15:11:11
5.0 / 5
4826
تگهای خبر: ایران , رئیس جمهور , ریاست جمهوری , سفیر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز