افزایش همكاری نظامی مسكو و تهران

افزایش همكاری نظامی مسكو و تهران سنج نیوز: معاون وزیر دفاع روسیه اعلام نمود كه كشورش همكاری های نظامی و فنی با ایران را با عنایت به تعهدات بین المللی دو كشور، گسترش خواهد داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، الكساندر فومین در دیدار با امیر سرتیپ دوم محمد احدی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اضافه كرد: ما با ایران همكاری های گسترده ای در مبارزه با تروریسم داریم كه در آینده هم ادامه خواهد یافت و بیشتر هم خواهد شد.
این مقام نظامی روسیه افزود: مسكو از سطح روابط نظامی و فنی دو كشور راضی است و می داند كه همكاری ها بیش از پیش گسترش خواهد یافت چون كه روسیه با در نظر گرفتن تعهدات بین المللی بر سطح روابط خود با تهران می افزاید.
ایشان در ادامه اظهارات خود به بحث مبارزه تروریسم توسط ایران و روسیه اشاره كرده و گفته است كه در بعضی مناطق ما از مبارزه عادلانه ای در برابر تروریسم حمایت می نماییم كه بسیار درست و عادلانه است.
به قول این مقام نظامی روس، مبارزه با تروریسم یكی از مهمترین بخش های همكاری تهران و مسكو است و روسیه اعتقاد دارد كه دو طرف باید همكاری ها و تلاش های خویش را در مبارزه با تروریسم بیشتر كنند.



1397/06/01
13:44:25
5.0 / 5
4484
تگهای خبر: ایران , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز