دیدار غریب آبادی با مدیركل یونیدو

دیدار غریب آبادی با مدیركل یونیدو سنج نیوز: سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین با مدیركل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) دیدار نمود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، در این دیدار كه به منظور عرضه اعتبارنامه سفیر و نماینده دائم جدید كشورمان انجام شد، لی یونگ اظهار نمود: جمهوری اسلامی ایران كشوری با اهمیت در منطقه بوده و در سطح بین المللی از جایگاه مناسبی برخوردار می باشد.
وی خاطرنشان كرد كه جمهوری اسلامی ایران همواره برای یونیدو بسیار مهم تلقی شده و روابط فی درخلال هم اكنون در سطح بسیار خوبی قرار دارد، كه درصدد توسعه و ارتقای آن هم هستیم.
سفیر و نماینده دائم كشورمان هم اظهار داشت كه یونیدو مهمترین سازمان در امر توسعه صنعتی كشورها و رسیدن به توسعه پایدار می باشد.
غریب آبادی خاطرنشان كرد كه جمهوری اسلامی ایران همواره از نقش این سازمان در سطح جهانی حمایت كرده است.
نماینده دائم كشورمان با اشاره به اسناد بالادستی كه بین طرفین به امضاء رسیده است، تصریح كرد كه دو طرف سال هاست در زمینه اجرای پروژه های مشترك با یكدیگر همكاری كرده و این روابط دائما در حال توسعه و ارتقاء است.
او همینطور افزود كه جمهوری اسلامی از همكاری ها با یونیدو خرسند بوده و همچنان به حمایت و همكاری های مشترك خود با این سازمان ادامه خواهد داد.



1397/04/20
14:25:10
5.0 / 5
4661
تگهای خبر: ایران , روابط , سفیر , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز