برگزاری دیدار مردمی معاونان دادستان تهران

برگزاری دیدار مردمی معاونان دادستان تهران به گزارش سنج نیوز، ده تن از معاونان دادستان تهران بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام الجواد واقع در میدان هفت تیر با نمازگزاران دیدار و به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از قوه قضاییه، ۱۰ تن از معاونان دادستان تهران، در اجرای منویات رهبری و سیاست های ابلاغی رئیس قوه قضاییه در مورد ارتباط مستقیم با مردم و در میان مردم بودن، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد امام الجواد (ع)، واقع در میدان هفت تیر با نمازگزاران دیدار و به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.
در این برنامه ۸ تن از معاونان ستادی و دو تن از معاونان قضایی دادستان (سرپرستان نواحی ۶ و ۳۸ دادسرای عمومی و انقلاب تهران) با حضور در میز خدمت حقوقی و قضایی پای اظهارات و درد دل های مردم نشستند و در ارتباط با مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی شهروندان، ارشادات و راهنمای های لازم را ارانه کردند.
دادستان تهران و معاونان وی در نواحی ۳۲ گانه دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به صورت جداگانه و طبق زمان بندی معین تا آخر سال جاری، هر ماه حداقل با حضور در یکی از مساجد واقع در نواحی تحت مدیریت، با نمازگزاران دیدار و به درخواست ها و مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی می کنند.
دادستان تهران، روزهای چهارشنبه هر هفته هم با حضور در برنامه ملاقات مردمی دادستانی تهران در دادسرای مرکز ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و مراجعان به مشکلات و درخواست های آنان رسیدگی می کند.





منبع:

1402/03/27
11:42:16
5.0 / 5
339
تگهای خبر: حقوقی , دادستان , سیاست , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز