گزارش سپاه و قوه قضاییه درباره مرگ سیدامامی به فراكسیون محیط زیست

گزارش سپاه و قوه قضاییه درباره مرگ سیدامامی به فراكسیون محیط زیست سنج نیوز گزارش سپاه و قوه قضاییه درباره مرگ سیدامامی به فراكسیون محیط زیست


فاطمه ذوالقدر با تشریح جلسه بامداد امروز - چهارشنبه- فراكسیون محیط زیست مجلس در مورد مرگ سید امامی اظهارداشت: جلسه این فراكسیون با مسئولانی از وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و سپاه پاسداران برگزار گردید و آنان توضیحاتی در مورد جزئیات مرگ سید امامی بیان كردند، ادامه جلسه به فردا ساعت هفت بامداد موكول شد.
وی اضافه كرد: در این جلسه معاون پارلمانی قوه قضاییه، معاون پارلمانی وزارت اطلاعات، معاون پارلمانی سازمان محیط زیست و همینطور مسئولانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضورداشتند.
وی خاطرنشان كرد: معاون پارلمانی قوه قضاییه در این جلسه گزارشی از آغاز بازداشت این متهم تا خودكشی وی عرضه كرد.
عضو فراكسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: به قول معاون پارلمانی قوه قضاییه سید امامی با حكم دادستانی بازداشت شد، وی بعد از یكی از بازجویی ها خواهان ادامه بازجویی به روز بعد شد، بعد از این كه به اتاق خود بازگشت در سرویس بهداشتی اقدام به خودكشی كرد.
ذوالقدر ادامه داد: نماینده سپاه در این جلسه بیان كرد كه طبق آیین دادرسی كیفری كه به تصویب مجلس رسیده است و اساسنامه 85 بندی سپاه، مسائل مربوط به جاسوسی در كشور توسط اطلاعات سپاه پاسداران پیگیری می گردد.
نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: در این جلسه تابش رییس فراكسیون محیط زیست هم بیان كرد كه سپاه همكاری خوبی با مجلس در این مورد و پیگیری ماجرا داشته است.
ذوالقدر اضافه كرد: به علت این كه وقت كافی برای صحبت و سوالات همه نمایندگان فراهم نبود بنا شد ادامه جلسه فردا ساعت هفت بامداد برگزار گردد.

27215

1396/11/25
13:04:11
5.0 / 5
4577
تگهای خبر: پارلمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز