ادعای سنتكام درباره توقیف یك نفت كش از جانب ایران

ادعای سنتكام درباره توقیف یك نفت كش از جانب ایران به گزارش سنج نیوز ستاد فرماندهی مركزی نیروهای آمریكایی در غرب آسیا با انتشار ویدیویی سیاه و سفید در حساب كاربری توییترش مدعی توقیف یك نفت كش از جانب ایران شد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سنتکام مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی در غرب آسیا با انتشار ویدیویی سیاه و سفید در صفحه توییترش مدعی شد: نیروهای نظامی ایران شامل دو قایق و یک هلیکوپتر "sea king" در آب های بین المللی یک کشتی به نام wila را توقیف کرده و به عرشه آن وارد شدند.
بر طبق این گزارش، همینطور خبرگزاری آسوشیتد پرس بیان کرد که این ویدیوی سیاه و سفید انتشار یافته از جانب سنتکام نشان میدهد نیروهای ویژه از یک هلیکوپتر به نفتکش MV Wila فرود می آیند که آخرین موقعیتش در خارج از ساحل شرقی امارات متحده عربی و نزدیک به شهر خورفکان بوده است.
آسوشیتد پرس به نقل از یک مقام ارتش آمریکا ادعا نمود که قایق نیروی دریای ایرانی به عرشه نفت کشی با پرچم لیبریا در تنگه هرمز وارد شده و برای مدت کوتاهی آنرا توقیف کرده است.
این خبرگزاری به نقل از این مقام که می خواست نامش فاش نشود، اضافه کرد: قایق نیروی دریایی ایرانی این نفت کش را قبل از آن که روز چهارشنبه آزاد کند به مدت حدودا پنج ساعت توقیف کرده بود و کشتی wila هیچ گونه درخواست کمکی را قبل از توقیف، در حین آن و بعد از آن مطرح نکرد.
ادعای سنتکام و این مقام ارتش آمریکا به دنبال این مطرح می شود که مقامات رسمی ایران هنوز این خبر را رد یا تایید نکرده اند.




منبع:

1399/05/23
12:02:32
5.0 / 5
1807
تگهای خبر: آمریكا , ایران , دریا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز