تسهیلات سفر ریلی به مناسبت روز ازدواج

تسهیلات سفر ریلی به مناسبت روز ازدواج به گزارش سنج نیوز مصادف با اول ذی الحجه-سالروز پیوند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) - و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، یك شركت ریلی تخفیفاتی را برای كسانی كه در این ایام ازدواج می كنند در نظر گرفته است.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، مصادف با اول ذی الحجه-سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) - و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، یک شرکت ریلی تخفیفاتی را برای کسانی که در این ایام ازدواج می کنند در نظر گرفته است.
رضا عصاری، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی با بیان این خبر اضافه کرد: کلیه زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی ۲۸ تیر الی ۵ مرداد ماه سالجاری است، با عرضه درخواست خود، مشمول دریافت چهار کد تخفیف ۵۰ درصدی در بهای بلیت قطارهای شرکت رجا که تا تاریخ ۲۲ اسفند ۹۹‬ اعتبار خواهد داشت، می شوند.
رضا عصاری اظهار داشت: مزدوجین حد فاصل تاریخ های ذکر شده می توانند با ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه خود از راه اینستاگرام رجا به نشانی rajarail@ درخواست خویش را ثبت کنند.
وی تصریح کرد: با انتشار کرونا در کشور، این شرکت حمل و نقل ریلی اقدامات گوناگونی را در جهت سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل های بهداشتی شامل کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران پیش از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله گذاری فیزیکی در قطارها، عرضه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و … آغاز و اجرایی کرده است.


منبع:

1399/04/28
13:43:29
5.0 / 5
2487
تگهای خبر: دریا , شركت , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز