تاكید نماینده بوشهر بر رفع بیكاری و افزایش بهتر شدن اقتصاد خانواده ها

تاكید نماینده بوشهر بر رفع بیكاری و افزایش بهتر شدن اقتصاد خانواده ها به گزارش سنج نیوز نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این كه دولت اگر نمی تواند جهت رفع بیكاری قدم بردارد شغل های ناپایدار را مختل نكند، اظهار داشت: دلیلی ندارد كه با مدیریت مصرف سوخت شغل صیادان زحمتكش مختل شود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری در جلسه علنی بامداد امروز یكشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: آیا روا بود در شرایطی كه درآمد مردم برابر یك كیلو گوشت منجمد سر تعظیم فروآورده است قیمت بنزین را یك شبه سه برابر افزایش دهید و داد ملت را بلند كنید؟ به دنبال افزایش قیمت بنزین برخی افراد قیمت اجناس و كالاهای ضروری مردم را بی رویه افزایش دادند اگر نظارت دقیقی بر این روند صورت نگیرد، این اتفاق ادامه دار خواهد شد.
این عضو كمیسیون انرژی مجلس خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: چرا همسان سازی حقوق كارگران را اجرایی نمی كنید؟ بازنشستگان لشكری و كشوری كه حالا باید در آرامش و آسایش زندگی كنند با كوله باری از مشكلات از عدم متناسب سازی شكایت دارند. از همكاران می خواهم كه در لایحه بودجه ۹۹ در كمیسیون تلفیق به این مهم توجه نمایند.
خدری خطاب به رئیس جمهور افزود: آیا خبر دارید كه خیل عظیم جوانان بوشهر نظاره گر صنایع استان هستند و به دلیل بیكاری حرص این صنایع را می خورند. این جوانان با شغل كاذب آینده خود و خانواده را به چالش می كشند.
وی ضمن ترسیم وضعیت معیشتی مردم بوشهر خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: این استان باوجود دارا بودن چاه های نفت و گاز مردمش را در صف نفت برای روشن كردن وسایل گرمایشی نگه داشته است. آیا روا است كه مردم این استان برای تهیه كپسول های گاز صف طولانی بكشند. آیا رواست بوی گاز به مشام مردم برسد اما اندر خم یك كوچه باشند.
نماینده مردم بوشهر در مجلس در انتها نطق خود ضمن تاكید به رفع بیكاری و افزایش بهتر شدن اقتصاد خانواده ها اظهار داشت: دولت اگر كاری نمی كند با بهانه های واهی شغل های ناپایدار را مختل نكند، دلیلی ندارد كه با مدیریت مصرف سوخت شغل صیادان را مختل كنید. با تخصیص سهمیه سوخت برای قایق های صیادی مجوز صادر كنید و نگذارید سفره این افراد خالی شود.



1398/09/17
14:01:20
5.0 / 5
4768
تگهای خبر: اقتصاد , رئیس جمهور , شغل , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز