مدیرعامل توسعه فضاهای فرهنگی تهران اعلام كرد

آخرین وضعیت مرکز نمایش های آئینی صبا

آخرین وضعیت مرکز نمایش های آئینی صبا به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی آخرین وضعیت مرکز نمایش های آئینی صبا را شرح داد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سید محمد ناظم رضوی در رابطه با آخرین وضعیت مرکز نمایش های آئینی صبا اظهار داشت: مسائل حقوقی این پروژه رفع شده اند و هم اکنون با عنایت به این که این فضا سال ها بلااستفاده مانده است، برای بازبینی طرح مشاور گرفته شده است.
وی ادامه داد: مشاور میزان کار باقی مانده و تکمیل قسمتهایی که در گذشته نیمه کاره مانده یا حتی به مرور زمان احتیاج به بازبینی دارند و به شکلی نیاز است قسمتهایی را مجدد به صورت ویژه طراحی نمایند را برآورد می کند.
رضوی ضمن اشاره به این که منطقه ۷ بعنوان مجری در این پروژه نقش خواهد داشت، اظهار داشت: به احتمال بسیار قوی طی ماه های اخیر کار اجرای عملیاتی این پروژه را انجام خواهیم داد، بودجه ای هم برای این امر در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه ۷ هم عملیات اجرایی پروژه را عهده دار خواهد بود.
ایشان در ادامه تصریح کرد: اگر تمام بخش ها و شریک سرمایه گذار به تعهدات خود عمل کنند، به احتمال بسیار قوی تا پایان ۱۴۰۳ می توانیم بخش فرهنگی و تجاری را توأمان راه اندازی نماییم.
طبق گزارش سایت شهر، او در آخر اظهار داشت: امیدوارم سال جاری اتفاقات خوبی را با دستور شهردار و بخش های مختلف مدیریت شهری برای شروع قسمت پایانی و تکمیل فاز بهره برداری شاهد باشیم.




منبع:

1403/02/16
09:05:05
5.0 / 5
114
تگهای خبر: حقوقی , شركت , طراحی , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز