امام جمعه بندر امام:

اجرای طرح استحصال نمک در بندر امام سبب فاجعه زیست محیطی می شود

اجرای طرح استحصال نمک در بندر امام سبب فاجعه زیست محیطی می شود به گزارش سنج نیوز، امام جمعه بندر امام اظهار داشت: به عقیده اغلب کارشناسان محیط زیست استحصال نمک از زمینهای اطراف بندر امام یک فاجعه زیست محیطی است که اساسا در آینده تبعات جبران ناپذیری دارد.



به گزارش سنج نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته بندر امام ضمن اشاره به وجود زمزمه هایی در رابطه با اجرای طرح استحصال نمک از زمینهای اطراف این شهر اظهار نمود: به همه مسؤلان و متولیان امر تذکر می دهم که منافع اقتصادی چند نفر صاحب قدرت و ثروت را بر سلامت مردم ترجیح ندهند.
وی اضافه کرد: البته مسؤلان مربوطه تا به امروز در مقابل زیاده خواهی عده ای منفعت طلب ایستادگی و با دقت این امر را پیگیری کردند و در مقابل آنها کوتاه نیامده اند.
خطیب جمعه بندر امام افزود: مبحث استحصال نمک از زمینهای اطراف بندر امام بشدت سبب نگرانی مردم شده و انتظار می رود نهادهای نظارتی با دقت این امر را رصد و از یک فاجعه زیست محیطی جلوگیری نمایند.
وی افزود: بر مبنای نظر اغلب کارشناسان محیط زیست استحصال نمک از زمینهای اطراف بندر امام یک فاجعه انسانی و زیست محیطی است که اساسا در آینده تبعات جبران ناپذیری دارد که باید از امروز جلوی آن گرفته شود.
حجت الاسلام عبادی به برخی مشکلات شهر بندر امام اشاره و بیان نمود: یکی از معضلات اساسی در این شهر مبحث منازل نیمه کاره مسکن مهر است که بشدت سبب گله مندی مردم ساکن در مسکن مهر بندر امام شد.
امام جمعه بندر امام خاطرنشان کرد: با وجود گذشت سال ها از راه اندازی این منازل مسکونی اما همچنان مشکلات آن برطرف نشده است. هر چند در سالیان اخیر کارهای خوب و ارزشمندی در مسکن مهر انجام شده اما همچنان معضلات فراوانی وجود دارد و باید کارهای بیشتری صورت گیرد تا کار به نقطه مطلوب برسد.
وی متذکر شد: مردمی که با هزاران آمال و آرزو همه داشته های خویش را برای داشتن یک سرپناه هزینه کردند امروز با انواع و اقسام مشکلات رو به رو هستند. مسکن مهر بندر امام دارای معضلات اساسی و فراوانی است.
خطیب جمعه بندر امام تاکید کرد: همچون معضل های مسکن مهر بندر امام میتوان به نبود زیرساخت های لازم شهری از قبیل آسفالت، تکمیل نشدن شبکه فاضلاب، نبود امکانات رفاهی، فرهنگی، آموزشی و تفریحی، معضل روشنایی، عرضه نشدن خدمت های شهری و چندین مشکل و معضل دیگر اشاره نمود که از همه مسؤلان مربوطه درخواست دارم هرچه سریع تر به مشکلات مسکن مهر رسیدگی و آنرا ساماندهی کنند.

1402/10/02
08:57:04
5.0 / 5
254
تگهای خبر: آموزش , اقتصاد , ساخت , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز