در راستای استفاده از دانش بنیان ها؛

شروع همکاری معاونت علمی و فدراسیون فوتبال

شروع همکاری معاونت علمی و فدراسیون فوتبال به گزارش سنج نیوز، به دنبال دستور معاون علمی رئیس جمهور در خصوص لزوم استفاده از پتانسیل های شرکتهای دانش بنیان نشستی با حضور تعدادی از معاونان و مدیران معاونت و مدیران فدراسیون فوتبال برگزار گردید.



به گزارش سنج نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این جلسه که با حضور مشایخ، معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، محمودی لموکی، معاون حقوقی و مجلس معاونت علمی، ابراهیمی، سرپرست مرکز راهبری ستادهای توسعه اقتصاد دانش بنیان، تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون برگزار شد، طرفین بر همکاری مشترک در زمینه فوتبال تاکید نمودند.
در این جلسه مدیران فدراسیون فوتبال اعلام آمادگی کردند که از توانایی های شرکتهای دانش بنیان در تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز ورزشکاران بهره برده و زمینه را برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در این عرصه و حل مسائل موجود فراهم نمایند.
مدیران معاونت علمی هم اعلام نمودند که خیلی از گره هایی که در مسائل اجتماعی همچون فوتبال وجود دارد به دست فناوران و نوآوران کشور قابل گشایش است و معاونت علمی آماده است وفق دستور معاون علمی رئیس جمهور در این حوزه اقدام نماید.
در این نشست مقرر شد کمیته مشترکی برای آغاز همکاریهای مشترک و پیگیری آن تشکیل گردد و زمینه را برای فعالیت شرکتهای دانش بنیان در حوزه های مورد نیاز فدراسیون همچون چمن هیبرید، لباس های ورزشی نوین، کمک داور ویدیویی و... فراهم آورد.
گفتنی است؛ روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری به تازگی دستور داده بود کمک به حل مسائل مهم ورزش کشور در دستور کار مجموعه معاونت علمی قرار گیرد.

1402/08/08
14:59:42
5.0 / 5
276
تگهای خبر: اقتصاد , حقوقی , رئیس جمهور , ریاست جمهوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز