موسوی لارگانی:

تورم به درد روزمره اقتصاد تبدیل گشته است

تورم به درد روزمره اقتصاد تبدیل گشته است به گزارش سنج نیوز، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز سوال مردم از نمایندگان خود اینست که شما در مجلس چه می کنید که هر روز فشار زندگی بر ما چند برابر می شود؟


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رئیسه بیان نمود: مجلس دو وظیفه قانون گذاری و نظارت را برعهده دارد. اما اقتدار مجلس به بستر نظارتی آن باز می گردد. متاسفانه هیات رئیسه برپایه سلیقه مجلس را اداره کرده و آئین نامه را زیر پا می گذارد.
ایشان در ادامه اظهار نمود: سوالی که ماه ها پیش توسط هیات رئیسه در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده است در دستور کار قرار نمی گیرد و در پاسخ می گوید چون شما قبلا سوالی را مطرح کرده اید دیگر نوبت شما نیست کجای آئین نامه چنین چیزی را گفته است؟ سوال از وزرا باید به ترتیب اعلام وصول در دستور کار مجلس قرار گیرد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این عملکرد سلیقه ای منجر به نابودی مجلس می شود. مبحث تورم به درد روزمره اقتصاد تبدیل گشته است. مردم از ما می پرسند شما در مجلس چه می کنید که هر روز فشار زندگی ما چند برابر می شود؟ سوال مردم اینست که فرق دولت آقای رئیسی با دولت آقای روحانی در چیست؟




منبع:

1401/11/17
13:35:44
5.0 / 5
457
تگهای خبر: اقتصاد , وزرا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز