صدیقی ، امام جمعه تهران :

رهبری از بالا تعیین شده

رهبری از بالا تعیین شده به گزارش سنج نیوز ایسنا نوشت: رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: ولایت فقیه یک امر اعتباری مثل ریاست جمهوری و ریاست مجلس نیست. تا آن زمان که خلوصی برای ایجاد سنخیت بین امام زمان(عج) و نایب ایجاد نشود، پرچم رهبری شیعه به دست کسی نمی افتد.



رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اعلان اینکه بقای انقلاب تا به امروز با ولایت وفقیه و و معنویت بوده است، اظهار داشت: ولایت فقیه ظهور صغری برای رسیدن به ظهور کبری است.

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در سومین اجلاس بین المللی فعالان مهدویت اظهار نمود: مردم ما در زمان پهلوی هیچ رفاهی نداشتند. نه قدرتی، نه تولیدی، و نه پیشرفتی. امام خمینی که آمد، دین آمد. عزت، انسجام، محبت، ایثار، شهادت طلبی و قدرت آمد. مردم در صحنه برای استقبال از امام زمان(عج) خون دادند و می دهند. روزی در داخل کشور از مرزهای خودمان دفاع می کردیم. امروز در مرز رژیم صهیونیستی و در سوریه از حریم امن الهی دفاع می نماییم.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: روزگاری انتظار امام زمان فقط در لفظ و ذهن و کتاب دعا بود. امام خمینی(ره) یک منتظر واقعی بود و گفت بریم امام را بیاوریم. ما از ادیان دیگر بسیار جلوتر هستیم. نفس مقام معظم رهبری از نفس امام زمان(عج) گرم است. رهبری هر گاه برای جوانان مسلمان رنج می کشند، سری به جمکران می زنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به سه رکن رهبری، برنامه، و مردم اظهار داشت: در هر حرکتی، سه چیز بسیار مهم می باشد. رکن اول رهبری است. رکن دوم برنامه و طراحی است. سوم مردم، ملت، و مستضعفین هستند. امام زمان(عج) حاضر است و منتظر ماست. منتظر آمادگی ماست. ایشان غصه می خورند که ما دیر بیدار شدیم. در زمان غیبت ما فقط با معیار فقاهت و تقوا کسی ولی فقیه نمی دانیم. معتقدیم رهبری از بالا تعیین شده است. خلیفه خداوند با انتصاب خداوند روی زمین محور همه موجودات شد.



بیشتر بخوانید:
واکنش حجت الاسلام صدیقی به فرد معترض چه بود؟ وقفه در برگزاری نماز جمعه پایتخت + عکس

1401/03/18
10:14:02
5.0 / 5
624
تگهای خبر: ریاست جمهوری , صهیونیست , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز