موسوی:

طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی فعلا در دستور صحن علنی مجلس قرار نمی گیرد

طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی فعلا در دستور صحن علنی مجلس قرار نمی گیرد سنج نیوز: سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعدد دستورات مجلس اظهار داشت که طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها به این زودی ها در دستور کار صحن علنی قرار نمی گیرد.


سید نظام موسوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اعلام وصول طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها در مجلس اظهار داشت: باتوجه به اعلام وصول طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها، این طرح جهت بررسی به کمیسیون فرهنگی ارجاع می شود و در دستور بررسی این کمیسیون قرار می گیرد.
وی در توضیح روال بررسی طرح استفاده بهینه از اشیاء باستانی و گنج ها در مجلس اظهار داشت: پس از بررسی این طرح در کمیسیون فرهنگی، گزارش آن به هیات رییسه برای در قرار گرفتن در دستور کار صحن علنی ارائه می شود منتها طرح های یک و دو فوریتی گوناگون و مسائل اولویت داری در دستور کاری مجلس قرار دارد، بنا بر این این طرح آن هم بدون قید فوریت به این زودی در دستور کار صحن علنی قرار نمی گیرد مضاف بر این که تعیین تکلیف آن هم منوط به تصویب کلیات و جزئیات و سپس تایید شورای نگهبان است.
وی تصریح کرد: این طرح عده ای از نمایندگان است که تا وقتی در صحن مجلس بررسی نشده و به تصویب نمایندگان نرسد بعنوان مصوبه مجلس تلقی نمی گردد. باید این طرح در کمیسیون تخصصی مورد رسیدگی قرار گیرد که در فرآیند آن حتما از نظر مشورتی مرکز تحقیقات و نظرات نخبگان و کارشناسان استفاده خواهد شد.




منبع:

1401/02/21
20:08:25
5.0 / 5
628
تگهای خبر: كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز