خصایص ممتاز دانشجو از نظر سخنگوی دولت

خصایص ممتاز دانشجو از نظر سخنگوی دولت سخنگوی دولت به مناسبت روز دانشجو، نوشت: روحیه مطالبه گری به همراه اقدام انقلابی و جهادی، دو خصیصه ممتاز دانشجویان است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار یادداشتی در آستانه روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشت و این روز را به همه دانشجویان تبریک گفت.
روحیه مطالبه گری به همراه اقدام انقلابی و جهادی، دو خصیصه ممتاز دانشجویان است که آنها را از سایر اقشار متمایز می کند. جمع های دانشجویی با همین دو خصیصه هر کجا که حضور داشتند، تحول آفرین شدند؛ از جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس گرفته تا اردوهای جهادی در مناطق محروم.
تبیین و روشن گری های مترقیانه در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی، دانشجویان و تشکل های دانشجویی را نزد عموم جامعه تبدیل به گروه مرجع کرده است. نظر فعالان دانشجویی در موضوعات مختلف، همیشه مورد اعتنای دولت ها و مردم بوده است.
میدان داری در اقتصاد ملی بر عهده جوانان نخبه ای است که محصول دانشگاه هستند. موتور محرکه تولید ملی را یا باید در شرکتهای دانش بنیان یافت، یا آن جاهایی که تیم های دانشجویی حین تحصیل یا بعد از فراغت از تحصیل با اندوخته هایی یه روز پا به عرصه صنعت، کشاورزی، عرضه نوین خدمات برخط و... گذاشته اند.
فرصت بروز و ظهور این خصوصیت های ممتاز، با عملکرد مسؤلان در دولت های مختلف کم و زیاد شده است. بعنوان عضوی از دولت سیزدهم و به این عنوان که خودم را متعلق به جمع دانشگاهیان می دانم، همه تلاشم را به کار خواهم بست تا تقویت فعالیتهای دانشجویی و دانشگاهی را جزو اولویت های کاری در پیگیری مسائل مختلف قرار دهم.
در آستانه روز دانشجو، امروز با حضور در لانه جاسوسی سابق، دیدار و صحبتی صمیمانه با یک جمع دانشجویی داشتم. یاد شهدای دانشجو را گرامی می دارم و این روز را به همه دانشجویان تبریک عرض می کنم.



1400/09/16
12:35:39
5.0 / 5
894
تگهای خبر: اقتصاد , خدمات , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز