استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان از دولت رای اعتماد گرفتند

استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان از دولت رای اعتماد گرفتند سنج نیوز: جلسه هیات وزیران پس از ظهر یکشنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این نشست سیدرضا مرتضوی و مهدی دوستی به ترتیب بعنوان استانداران منتخب اصفهان و هرمزگان از اعضای دولت رای اعتماد گرفتند.


به گزارش سنج نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیدرضا مرتضوی دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مواد - تولید آهن و فولاد، کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مواد - متالورژی استخراجی و همینطور دکتری در رشته مهندسی مواد - مواد پیشرفته از دانشگاه صنعتی اصفهان است.
وی پیش از این بعنوان مدیر مرکز توسعه خوشه های صنعتی استان اصفهان، قائم مقام مدیرعامل و معاون صنایع کوچک و عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان، مشاور استاندار اصفهان و مشاور بنیاد نخبگان و مدیر طرح توانمندسازی مسئولیت داشته است.
مهدی دوستی متولد سال ۱۳۵۸ در شهر اهواز و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی سهند تبریز است.
معاونت فنی و مهندسی و عضو هیات رئیسه هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، سه دوره مشاور نمایندگان مجلس در حوزه انرژی و مجری حدود ۲۰ پروژه محرومیت زدایی در خوزستان و هرمزگان، همچون سوابق اجرایی و مدیریتی وی به حساب می آید.
رئیس جمهور ضمن اشاره به انتخاب استانداران جدید اصفهان و هرمزگان، اظهار داشت: از آقای وحیدی وزیر کشور برای آماده کردن مقدمات و از استانداران جدید برای قبول مسئولیت در دولت و خدمتگزاری به مردم قدردانی می کنم.
رئیسی با اشاره به اینکه در این انتخاب، هم به دانش، تخصص و روحیه انقلابی و هم به مبحث و محور مهم جوان گرایی توجه شده است، اظهار داشت: سفارش بنده به استانداران جدید این است که در انجام مسئولیت و ایفای نقش استانداری حتما به جوانان توجه نمایند و به آنها میدان دهند.
رئیس جمهور اظهار داشت: حتما با نگاه باز حتی به کسانی که سلایق مختلف دارند توجه کنید و سخن آنها را بشنوید و اجازه دهید با شما ارتباط برقرار کنند.
رئیسی با اشاره به اینکه شما نماینده دولت در استان هستید، اظهار داشت: به همه ظرفیت های استان، همه نخبگان و همه نیروهای کارآمد استان توجه داشته باشید. نیروهای کارآمد باید احساس کنند در کشور و در دولت، مدیران و مسئولانی هستند که با آنها ارتباط دارند.
رئیس جمهور با تکیه بر توجه به محور شدن مساله رفع فقر و بیکاری در هر دو استان اصفهان و هرمزگان، اظهار داشت: با ارج نهادن به همه کارهایی که با هدف فقرزدایی در حاشیه بندرعباس و اصفهان و خیلی از شهرهای بزرگ دیگر انجام شده، باید تلاش کنید یک کار ویژه برای مساله فقرزدایی در این استان ها صورت گیرد.
رئیسی ضمن اشاره به تقدیم ۲۳ هزار شهید به جمهوری اسلامی از جانب مردم استان اصفهان، اظهار داشت: اصفهان از جهت این که با همه وجود و امکان پای انقلاب و نظام و ارزش ها ایستاده، استان ویژه ای است و شاید کمتر خانه ای در استان اصفهان باشد که در آن ایثارگر نباشد.
رئیس جمهور اظهار داشت: استان هرمزگان هم از این جهت جایگاه بسیار بالایی دارد و حتی رهبر معظم انقلاب جزیره هرمز را مثال زدند که گاهی یک خانواده در آنجا چهار تا پنج شهید تقدیم انقلاب کرده است. آقای رئیسی اضافه کرد: عجیب است که با امکانات بسیاری که در این جزیره هست، ساکنان آنجا جزو مردم محروم هستند و مشکلات اقتصادی جدی در این جزیره و جاهای دیگر استان وجود دارد.
رئیسی اظهار داشت: امیدوارم با اقدامات استانداران جدید و با مدد الهی و با مشارکت دادن همه مردم در کارها، گام های ماندگاری در این دو استان برداشته شود، و همه مدیران و کارکنان دولت هم به استانداران در پیگیری ها کمک خواهند کرد.




منبع:

1400/07/12
10:07:51
5.0 / 5
866
تگهای خبر: اقتصاد , رئیس جمهور , شركت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز