موافق وزیر پیشنهادی نیرو

احمدی: کارنامه اجرائی و مدیریتی وزیر پیشنهادی نیرو درخشان است

احمدی: کارنامه اجرائی و مدیریتی وزیر پیشنهادی نیرو درخشان است به گزارش سنج نیوز نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس ضمن موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو اشاره کرد: وزیر پیشنهادی دارای کارنامه اجرائی و مدیریتی درخشانی است.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان وجم و عسلویه در مجلس در جلسه علنی نوبت عصرامروز (چهارشنبه) مجلس بعنوان موافق وزیر پیشنهادی نیرو اظهار داشت: در این چند روزی که گذشت مطالبی عنوان شد، موافقین، مخالفین و وزرا مطالب خودرا مطرح نمودند، اما بدانیم این مباحث را هم مردم شنیدند و مشاهده نمودند و هم خداوند آنها را ثبت و ضبط کرد، تقارن انتخاب وزرای پیشنهادی را با هفته دولت به فال نیک می گیرم و این ایام را تبریک می گویم.
وی اضافه کرد: وزیر پیشنهادی دارای کارنامه اجرائی و مدیریتی درخشانی دارد، محرابیان شخصیتی است که در دو مرحله از مجلس را اعتماد گرفته است و امروز برای سوم برای برای وزارت انتخاب خواهد شد، ایشان وزیر صنایع و معادن و دستیار ویژه رئیس مجمهور و مجری طرح مهر ماندگار است، آن هایی که در بحث سابقه مدیریتی این شخصیت سخن می گویند توجه نمایند وی ۹۰۰ طرح و پروژه اثرگذار را به پایان رساند.
نماینده مردم دیر اظهار داشت: وی ریاست ستاد تبصره ۱۳، مجری نوسازی ناوگان خودرویی کشور، عضو شورای عالی فنی کشور، عضو شورای عالی پول و اعتبار و ده ها مسئولیت بززگ در کارنامه درخشان دارد، علاوه بر این ها تحصیلات دانشگاهی وی با وزارتخانه پیشنهادی ارتباط کامل دارد، وی دانشجوی اقتصاد در مقطع دکترا در آستانه دفاع از پایان نامه می باشد و موضوع پایان نامه ایشان “آزاد سازی تعرفه برق در رشد اقتصادی و رفاه خانوار با رویکرد اقتصاد مقاومتی است”.
وی افزود: اتمام ۱۳ طرح نیمه تمام نیروگاهی و اتمام ۳۸ طرح نیمه تمام سد، افزایش ذخیره آب کشور، اتمام ۱۲ شبکه فاضلاب و افزایش تحت پوشش قرارگرفتن جمعیت شهری و…فقط قسمتی از اقدامات ایشان است. محرابیان درد و مشکلات مردم را خوب می داند و با نمایندگان مردم در مجلس برای رفع مشکلات تعاملا خوبی دارد.
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: ما در این وزارتخانه به فردی نیاز داریم در کوتاه مدت مشکلات را رفع کند و مرد میدان باشد، باتوجه به مشکلان برق و آب کشور می طلبد فردی با تجربه، با روحیه انقلابی و جهادی سکان دار این وزارتخانه باشد، این وزارتخانه فردی مجرب، صاحب ایده و خلاقیت، با مدیریت جهادی می طلبد که دانش و تخصص او با موفقیت همراه باشد، این فرد شخصی به جز مهندسی محرابیان نیست.
وی در آخر افزود: یکی از برنامه های وی استفاده از ظرفیت دریا همچون خلیج فارس است، امروز ساحل نشینان خلیج فارس چشم انتظار این اقدام منطقی و استفاده از آب شیرین کن ها هستند، از نمایندگان استدعا دارم با رای قاطع خود به محرابیان دل کارکنان وزارت نیرو را شاد و ما را از این مشکلات خارج کنید.




منبع:

1400/06/03
20:57:52
5.0 / 5
617
تگهای خبر: اقتصاد , خودرو , دریا , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز