بررسی نحوه نظارت بر اجرای بودجه 1400 در كمیسیون برنامه

بررسی نحوه نظارت بر اجرای بودجه 1400 در كمیسیون برنامه سنج نیوز: سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه نظارت بر اجرای بودجه 1400 در جلسه این کمیسیون آگاهی داد.


محمدمهدی مفتح در گفت و گو با ایسنا با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز (یکشنبه، ۲۲ فروردین) کمیسیون برنامه و بودجه، اظهار داشت: امروز در ادامه نشست های قبل برای تعیین خط مشی نسبت به نحوه رسیدگی و نظارت بر اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ بحث و بررسی هایی با حضور اعضای کمیسیون انجام شد.
وی ادامه داد: برخی شبهه ها در جهت ابلاغ قانون پیش آمده که در این نشست مطرح و رسیدگی شد. باتوجه به حضور مجدد نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست روز سه شنبه آتی، مقرر شد، ابتدا شبهات بطور کامل تعیین و چگونگی رفع آن ها مشخص شود.
مفتح تصریح کرد: بر این اساس تمامی شبهه ها و پیشنهادات با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی و چاره نهایی جهت چگونگی اجرای قانون بودجه اتخاذ خواهد، بطور مثال یکی از پیشنهادات این است که هر عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مسئول نظارت بر روش اجرای بودجه در یکی از وزارتخانه ها شود.
مفتح اظهار داشت: این کمیسیون با رفع شبهات و ابهامات در نشست روز سه شنبه تلاش خواهدنمود تا در جهت اجرای دقیق بودجه طی سال جاری نقش فعال تری را ایفا کند.




منبع:

1400/01/22
21:12:38
5.0 / 5
1187
تگهای خبر: كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز