با رای مجلس؛

طرح افزایش سقف كمیسیون ها در دستور كار مجلس قرار می گیرد

طرح افزایش سقف كمیسیون ها در دستور كار مجلس قرار می گیرد سنج نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت كردند كه طرح افزایش سقف عضویت نمایندگان در كمیسیون های تخصصی باردیگر در دستور كار مجلس قرار گیرد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، اعمال ماده ۱۳۰ برای رسیدگی مجدد به طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۸ بخشنامه داخلی مجلس شورای اسلامی در دستور کار جلسه علنی بامداد امروز (یکشنبه) قرار گرفت که نمایندگان با آن موافقت کردند.
قبل از این نمایندگان در جلسه علنی ۲۸ آبان ماه دو فوریت این طرح که مربوط به افزایش سقف عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی است را تصویب کرده بودند، اما جزئیات این طرح در جلسه علنی پنجم آذرماه با مخالفت نمایندگان روبه رو شد.
برهمین اساس ۵۰ نفر از نمایندگان تقاضا کردند که ماده ۱۳۰ بخشنامه در مورد این طرح اعمال شود و در صورت موافقت نمایندگان این طرح باردیگر در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد که نمایندگان با آن موافقت کردند.
به دنبال افزوده شدن برخی از نمایندگان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیازی به اعمال برخی تغییرات در سقف کمیسیون های تخصصی بود تا این افراد امکان عضویت در کمیسیون ها را پیدا کند.




منبع:

1399/09/09
12:14:10
5.0 / 5
1164
تگهای خبر: كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز