مدیرعامل سازمان خدمات شهرداری تهران خبر داد

ویزیت و درمان مجانی دندانپزشکی برای کودکان کار و خیابان

ویزیت و درمان مجانی دندانپزشکی برای کودکان کار و خیابان به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از هماهنگی و همکاری این سازمان با دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع داد و اظهار داشت: این همکاری امکان ویزیت و درمان مجانی دندانپزشکی برای کودکان کار و خیابان را فراهم می آورد.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، احمد احمدی صدر با بیان این خبر اظهار نمود: در شهر تهران ۳۷ مرکز پویاشهر(آموزش، استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار و خیابان) به راه افتاده است که ۷۰۰۰ کودک کار و خیابان از خدمات این مراکز با هدف خروج از چرخه انواع صدمه های اجتماعی برخوردار خواهند بود.
وی ادامه داد: خدمات گوناگونی در این مراکز برای این افراد صدمه دیده اجتماعی در نظر گرفته شده که در این خصوص اخیرا با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه ریزی های لازم انجام شده تا خدمات دندانپزشکی هم برای این کودکان فراهم گردد.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این خدمات درمانی با همکاری خیران و سمن ها در مراکز پویاشهر امسال به اجرا در آمده و گاها بعضی از این خدمات به خانواده های این کودکان عرضه شده است.
طبق گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، وی ادامه داد: خدمات دندانپزشکی هم اکنون برای سایر افراد صدمه دیده در مجموعه هایی مانند مددسراها و یاورشهرها با همکاری خیران درحال اجراست.




منبع:

1402/12/19
13:39:51
5.0 / 5
177
تگهای خبر: آموزش , خدمات , روابط
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز