مدیرعامل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه :

مشکلی در تردد با مترو وجود ندارد

مشکلی در تردد با مترو وجود ندارد به گزارش سنج نیوز، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: هیچ مشکلی در تردد شهروندان با مترو وجود ندارد و در صورت نیاز در ایستگاه های موجود در راه راهپیمایی قطارهای فوق العاده اعزام می شود.


به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا، مسعود درستی ضمن سرکشی از ایستگاه های مترو در راه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: از اوایل بامداد امروز، ورود شهروندان به ایستگاه های مترو جهت شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را شاهد بودیم.
وی ادامه داد: ایستگاه های هدف در طول خطوط همگی آماده پذیرش مسافران بودند و امروز برای همه شهروندان استفاده از مترو، مجانی بود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه افزود: به آرامی و به تدریج مسافران از ایستگاه های مختلف سوار قطارها شده و در ایستگاه های هدف مراسم پیاده شدند.
وی بااشاره به ازدحام احتمالی مسافران مترو بعد از پایان مراسم در ایستگاه های خیابان آزادی و انقلاب اضافه کرد: در مراکز فرمان، همکاران ما ایستگاه ها و جمعیت را رصد می کنند و هرکجا که احتیاج به اعزام قطارهای فوق العاده باشد؛ سریعا به ایستگاه فرستاده می شود.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: الحمدالله هیچ مشکل خاصی گزارش نشده است و میزان و حجم ترددهای امروز در راه راهپیمایی بعد از پایان مراسم اعلام خواهد شد.




منبع:

1402/11/23
08:45:49
5.0 / 5
242
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز