فرماندار شهرستان فیروزكوه خبر داد

معافیت مالیاتی صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه

معافیت مالیاتی صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه سنج نیوز: فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به این که در دولت سیزدهم برای نخستین بار معافیت مالیاتی برای صنایع در شهرک صنعتی فیروزکوه اعمال شد، از جذب بیشترین اعتبار در میان شهرستان های استان تهران توسط شهرستان فیروزکوه آگاهی داد.


محمد حیدری منش در گفت و گو با ایسنا، در تشریح توسعه شهرک صنعتی شهرستان فیروزکوه، اظهار داشت: در دولت سیزدهم فاز توسعه شهرک صنعتی به میزان ۲۶۰ هکتار راه اندازی شد و بدین سان مساحت شهرک صنعتی امیریه در شهرستان به ۴۵۰ هکتار رسید. پروژه انتقال آب پایدار برای شهرک صنعتی کلنگ زنی شد و اعتبارات آن اختصاص پیدا کرد و همزمان انتخاب پیمانکار انجام شد.
وی ادامه داد: اساسا آب پایدار برای شهرک های صنعتی از اهمیت به سزایی برخوردارست و شهرک های صنعتی در بسیاری از شهرستان ها وجود ندارد، در صورتیکه در شهرک صنعتی فیروزکوه برای این مساله تدابیر لازم انجام شده است. حسن دیگر شهرک صنعتی فیروزکوه این است که در دولت سیزدهم برای نخستین بار معافیت مالیاتی برای صنایع خارج از شعاع ۱۲۰ کیلومتری در شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته شد. به همین دلیل شهرک صنعتی فیروزکوه از معافیت مالیاتی برخوردارست.
نگاه دولت سیزدهم بر این است تا فاصله های بین مردم و دولت را کم کند
وی افزود: نگاه دولت سیزدهم بر این است تا فاصله های بین مردم و دولت را بکاهد و همراهی مردم را با دولت تقویت کند. به همین دلیل استقبال مردم از رئیس جمهور در سفرهای استانی نشان میدهد مردم از عملکرد دولت در دو سال قبل رضایت نسبی دارند و سرمایه اجتماعی دولت که به سبب بد عهدی های دولت قبل کم شده بود، درحال احیا است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در فیروزکوه کوشیدیم برای رفع نقاط ضعف شهرستان تلاش کنیم؛ امسال با جذب اعتبار هزار و ۷۰۰ میلیاردریالی در دستگاه های مختلف بیشترین اعتبار در میان شهرستان های استان تهران جذب شده است. تلاش شد این اعتبارات در مزیت های رقابتی هزینه شود. در سند توسعه شهرستان مسائلی احصا شده و به همین دلیل این شهرستان در کشاورزی، صنعت و گردشگری می تواند رشد کند؛ پس تلاش شد برای مردم این امور را تسهیل نماییم و اعتبارات دولتی را برای حمایت در این زمینه ها سوق دهیم.
حیدری منش اضافه کرد: توسعه روستایی و گردشگری با ساخت خانه های بهداشت و راه های روستایی که در این دوره آسفالت شد شکل گرفت. پشتیبانی از کشاورزی با پوشش انهار در بیش از ۳۰ روستا و پشتیبانی از واحدهای دامداری و پرورش طیور در دستور کار قرار گرفت و مسائل و مشکلات صنایع شهرستان و واحدهای تولیدی پیگیری و در امتداد حل مشکلات آنها قدمهای موثری برداشته شده است.
وی افزود: توسعه شهرستان، متوقف به مدیریت شهری نیست و در دوره ی جدید مدیریت شهری فیروزکوه رویکرد شهرداری، برنامه های هدفمند برای توسعه شهر فیروزکوه است. به همین دلیل برای نخستین بار طرح گردشگری برای توسعه فیروزکوه مطالعه شد. یکی از اقداماتی که اخیراً در فیروزکوه انجام شده است حضور مجموعه شورا و شهرداری و ارائه خدمات مناسب در مناطق محروم شهر فیروزکوه است که سالهای سال مورد توجه نبوده است.



1402/09/30
12:44:36
5.0 / 5
234
تگهای خبر: خدمات , دریا , دستگاه , رئیس جمهور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز