افزایش حدود ۷ برابری بودجه مناسب سازی معابر

افزایش حدود ۷ برابری بودجه مناسب سازی معابر به گزارش سنج نیوز، یک عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: بودجه مناسب سازی معابر برای معلولان و جانبازان در آغاز دوره مدیریت شهری ششم، 60 میلیارد تومان بود اما هم اکنون این رقم حدود 400میلیارد تومان است.



به گزارش سنج نیوز به نقل از ایسنا سید احمد علوی در مورد اقدامات انجام شده در عرصه معلولان در دوره اخیر مدیریت شهری اظهار داشت: در مورد معلولان چند اقدام را در این دوره مدیریت شهری کوشیدیم انجام دهیم. اول این که میزان مناسب سازی را در سطح شهر برای معلولان و سالمندان ارتقا دادیم و این جزو امور بسیار مهم برای ما بود.

وی اضافه کرد: زمانی که ما مدیریت شهری ششم را تحویل گرفتیم بودجه مناسب سازی معابر ۶۰ میلیارد تومان بود و هم اکنون این رقم حدود ۴۰۰میلیارد تومان است. در موضوع سرویس مدارس استثنایی نیز در سالهای قبل فقط کمک می شد اما امسال مدیریت شهری تمام هزینه را برعهده گرفت و بالای ۷۰ میلیارد تومان برای این مهم بودجه در نظر گرفته شد که احتمالاً در متمم به ۱۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

علوی با اشاره به این که درباب در دسترس کردن بوستان ها و معابر برای معلولان، تلاش هایی در حال انجام می باشد، اظهار داشت: ممکنست پیمانکاران در انجام کار کم کاری کنند که اساسا نظارت می شود اما به این معنا نیست که دسترس بودن معابر و بوستان ها برای توانیابان در اولویت مدیریت شهری نباشد.

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد: دسترس پذیری و مناسب سازی معابر برای معلولان نسبت به گذشته رشد داشته است. برای مثال شهرک اوتیسم در منطقه ۲۲ مجوز کمیسیون ماده پنج را دریافت کرد و کارهای آن در حال انجام می باشد. بطور کلی عملکرد شهرداری در عرصه معلولان مناسب بوده است.

شهر وی اشاره کرد: طبیعتا ممکنست مشکلاتی در اجرای طرح های مناسب سازی و غیره وجود داشته باشد که بهترین ناظران طرح های معلولان و توانیابان خود این افراد هستند.





منبع:

1402/09/26
15:45:56
5.0 / 5
281
تگهای خبر: دریا , سرویس , كمیسیون , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲

سنج نیوز
sanjnews.ir - حقوق مادی و معنوی سایت سنج نیوز محفوظ است

سنج نیوز

خبرگزاری سنج نیوز